SHAD som una empresa líder en el sector d'accesoris per a motocicletes, especialitzada en la fabricació i disseny de maletes i sistemes de transport d'alta qualitat.
Amb una presència global, oferim solucions innovadores i d'alt rendiment.
Actualment estem en recerca d'un perfil profesional de CUSTOMER SERVICE per al mercat ASIÀTIC.
Si estàs interessat/-da, les funcions que hauràs de desenvolupar:
- Ser el punt de contacte per als clients del mercat asiàtic.
- Gestionar consultes, resoldre dubtes i problemes i proporcionar informació precisa sobre els productes i serveis de SHAD.
- Processar i donar seguiment a les comandes, assegurant el compliment de terminis d'entrega i resolent qualsevol incidència en l'enviament o entrega.
- Tenir la responsabilitat de mantenir el CRM actualitzat, amb la introducció de comandes i dades de client, emissió de factures i albarans.
-Donar suport al departament comercial
Busquem una persona amb elevades habilitats comunicatives, empàtica per entendre les necessitats dels clients i amb gran capacitat per a gestionar múltiples prioritats simultàniament.
Requisits mínims:
- Anglès nivell Advance
- Necessària una experiència mínima de 2 anys com a Customer Service o en Atenció al Client.
- Elevada predisposició d'atenció al client
- Alt nivell de coneixement d'ús de l'excel
- Coneixement en importacions i exportacions
Beneficis socials:
- Xec restaurant
- Assegurança mèdica
- Flexibilitat horària
Especialitat:
- Comerç i Marketing
Horari:
- De 8'00 a 17'00