A SUMAR treballem per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones. I tu hi pots contribuir com a Integrador/a Social pel Servei d’Intervenció Socioeducativu i preventiu d’atenció a la infància, l’adolescènia i les seves familíes de la comarca Berguedà,per cobrir una excedència fins el 30 de novembre.
El Servei d’Intervenció Socioeducativa per a infants i adolescents i les seves famílies té com a missió prevenir i disminuir les situacions de desprotecció infantil i adolescent, oferint un espai de treball socioeducatiu preventiu a través del lleure i de l’oci educatiu a les diferents poblacions de la comarca.
Quines funcions desenvoluparàs
Donaràs suport en el dissenyar i materials educatius per a la realització d’activitats orientades afavorir l’adquisició d’habilitats socials, fomentar hàbits higiènics, alimentàries, de salut i d’estudi.
Dinamitzaràs les activitats grupals per afavorir la cohesió i la integració dels infants, i afavoriràs l’adquisició d’actituts i comportaments positius que ajudin a l’infant en el seu creixement i desenvolupament.
S'ofereix:
Jornada: 18h setmanals de dilluns a divendres.
És un servei itinerant, on la persona realitzarà atencions a les tardes a diferents municipis del Berguedà, i els divendres al matí realitzarà gestió. Valorable la disponibilitat i flexibilitat.
Horari: Dilluns: 16.00 a 18.45, Dimarts i dimecres: 16.30 a 20.30, Dijous: 16.00 a 18.45. Divendres mati.
Contracte: estable.
Incorporació: Setembre
Salari: Segons conveni d’acció social (745.30 € x 14 pagues)
Formació: es requereix Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social. Es valorarà positivament formació específica en orientació familiar, capacitació parental, etc.
Experiència: Disposar d’experiència prèvia en serveis similars vinculats amb la infància.
Perfil Competencial: Pensem en un professional de l'àrea social compromès i orientat en la millora de la qualitat de vida de les persones. Amb facilitat per l'establiment de relacions, especialment amb infància. Disposar de bones habilitats socials i d'empatia, amb capacitat d’adaptació i assertivitat.
Altres:
-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
-Domini del Català i Castellà.
-Residència Berga o rodalies.
-es requereix carnet de conduir B i vehicle propi, per realitzar el desplaçament a les diferents poblacions de la comarca.
Forma part de l’#equipSUMAR
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó "Inscriu-te" que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.