A SUMAR treballem per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones. I tu hi pots contribuir com a Integrador/a Social pel Servei d’Intervenció Socioeducativu i preventiu d’atenció a la infància, l’adolescènia i les seves familíes de la comarca Berguedà,per cobrir una excedència fins el 30 de novembre.
El Servei d’Intervenció Socioeducativa per a infants i adolescents i les seves famílies té com a missió prevenir i disminuir les situacions de desprotecció infantil i adolescent, oferint un espai de treball socioeducatiu preventiu a través del lleure i de l’oci educatiu a les diferents poblacions de la comarca.
**Quines funcions desenvoluparàs**
Donaràs suport en el dissenyar i materials educatius per a la realització d’activitats orientades afavorir l’adquisició d’habilitats socials, fomentar hàbits higiènics, alimentàries, de salut i d’estudi.
Dinamitzaràs les activitats grupals per afavorir la cohesió i la integració dels infants, i afavoriràs l’adquisició d’actituts i comportaments positius que ajudin a l’infant en el seu creixement i desenvolupament.
**S'ofereix**:
**Jornada**: 18h setmanals de dilluns a divendres.
És un servei itinerant, on la persona realitzarà atencions a les tardes a diferents municipis del Berguedà, i els divendres al matí realitzarà gestió. Valorable la disponibilitat i flexibilitat.
**Horari**: Dilluns: 16.00 a 18.45, Dimarts i dimecres: 16.30 a 20.30, Dijous: 16.00 a 18.45. Divendres mati.
**Contracte**: fiable.
**Incorporació**: Setembre
**Salari**: Segons conveni d’acció social (745.30 € x 14 pagues)
**Formació**: es requereix Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social. Es valorarà positivament formació específica en orientació familiar, capacitació parental, etc.
**Experiència**: Disposar d’experiència prèvia en serveis similars vinculats amb la infància.
**Perfil Competencial**: Pensem en un professional de l'área social compromès i orientat en la millora de la qualitat de vida de les persones. Amb facilitat per l'establiment de relacions, especialment amb infància. Disposar de bones habilitats socials i d'empatia, amb capacitat d’adaptació i assertivitat.
**Altres**:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
- Residència Berga o rodalies.
- es requereix carnet de conduir B i vehicle propi, per realitzar el desplaçament a les diferents poblacions de la comarca.
**Forma part de l’#equipSUMAR**
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó "Inscriu-te" que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.