A Simón Coll treballem per fer cada dia la millor xocolata del món, posant tot el nostre ofici xocolater i la nostra creativitat al servei del client. Tot i ser una empresa centenària, som un equip jove i dinàmic, amb capacitat per fer front a un exigent entorn competitiu i canviant. Sabem que l'èxit de l'empresa el fan les persones.
Estem buscant un/una Especialista en gestió d'inventari
Missió del lloc
Garantir la correcta gestió dels estocs de materials, components i productes acabats dins del procés industrial i d'expedicions a client assegurant-ne la disponibilitat, minimitzant els costos associats a l’emmagatzematge i evitant ruptures de subministrament. Vetllar per la traçabilitat, l’ordre i l’eficiència dels magatzems, tot seguint els protocols de qualitat, seguretat i optimització logística de l’empresa.
Contingut del lloc de treball:
Elaborar la projecció de volum i valor del pla d'inventaris i planificació de la capacitat de magatzem/logística.
Preveure necessitats d’estoc segons la planificació de producció i col·laborar amb els departament de compres per garantir l’abastiment puntual.
Elaborar el pla de llançament setmanal per a ordres de transferència d'estocs en funció dels fluxos.
Equilibrar el nivell de servei (OTIF) i els objectius d'inventari (OWC).
Resoldre OutOfStock i altres excepcions de la demanda amb els planificadors de la demanda, equip de logística i la planificació del subministrament.
Definir l'estratègia d'inventari de productes existents, nous i d'eliminació gradual.
Gestionar la reducció i prevenció d'estocs slow movers i obsolets.
Proposar millores en l’organització del magatzem per optimitzar l’espai, agilitzar la manipulació de materials i reduir temps morts.
Assegurar que les polítiques de reposició es defineixen i es mantenen per a tots els SKU, tenint en compte les restriccions d'enviament, el calendari d'enviaments, etc., incloses les polítiques d'emmagatzematge d'inventari, els nivells d'estoc de seguretat al sistema ERP.
Assegurar que tots els materials i productes tinguin identificació correcta i permetin fer-ne un seguiment complet dins del procés productiu.
Monitoritzar l’entrada i sortida de materials i productes, assegurant-ne la correcta ubicació i actualització en el sistema de gestió.
Realitzar inventaris periòdics (cíclics o generals) i assegurar la coherència entre el sistema informàtic i l’estoc físic.
Requisits del lloc:
Formació de nivell superior en Enginyeria o similars amb alt nivell d'anàlisi numèrica.
Experiència mínima de 5 anys en posicions relacionades amb planificació i gestió de stocks.
Habilitats excel·lents de comunicació escrita i verbal .
Expert en Microsoft Excel i usuari avançat de Power BI.
Experiència utilitzant ERP Navision o SAP, i coneixedor en profunditat dels conceptes MRP i MPS, i ordres de producció i transferència.
Competències clau:
Capacitat de comunicació clara i efectiva, oral i escrita.
Organització i gestió efectiva del temps:
Ets capaç de coordinar múltiples projectes amb ordre, rigor i flexibilitat. Prioritzes amb sentit i compleixes terminis.
Proactivitat i actitud col·laborativa:
Identifiques oportunitats, et mous amb autonomia i treballes de manera transversal i fent equip.
Mentalitat estratègica:
Entens el negoci i et preocupes per garantir l'alineació de les teves accions amb els objectius estratègics.
Què t’oferim:
Excel·lent ambient de treball, en entorn laboral col·laboratiu i professional, on podràs créixer professionalment aportant les teves iniciatives.
Empresa dinàmica, referent i valorada en el seu sector, i amb un projecte potent i engrescador on les persones poden crear un impacte i contribuïr al creixement.
Horari flexible d’entrada i sortida.
Descompte en tots els nostres productes.
Si t'interessa formar part del nostre equip, i ets una persona amb iniciativa i ganes de contribuïr al creixement de Simón Coll, contacta'ns, tenim el lloc per a tu!