Som un despatx d’arquitectura, promotora i constructora en creixement, amb un equip compromès amb la qualitat i la innovació. Busquem incorporar un/a Arquitecte/a Tècnic/a amb experiència per gestionar les obres com a constructora i assumir la direcció d’execució de les mateixes.
Funcions principals:
* Direcció de l’execució material de les obres (firma com a D.E.O.).
* Gestió integral de les obres: planificació, contractació de materials i subministraments, coordinació de subcontractistes.
* Control econòmic i de qualitat de les obres.
* Control d’execució i seguiment tècnic d’obra.
* Realització d’amidaments i certificacions amb PRESTO o TCQ.
* Extracció de dades per amidaments des de models REVIT.
* Modelatge BIM amb REVIT i suport en plànols 2D amb AutoCAD.
* Titulació en Arquitectura Tècnica o similar.
* Experiència mínima de 10 anys en gestió d’obres, amidaments i direcció d’execució.
* Capacitat per treballar de manera autònoma i organitzada, amb orientació a resultats.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Residència a la zona o disponibilitat per desplaçar-se habitualment a Sant Cugat del Vallès on hi han la majoria d’obres.
* Incorporació a jornada completa.
* Participació en projectes residencials de qualitat.
* Bon ambient de treball en una empresa dinàmica i en creixement.
* Condicions laborals competitives, a convenir segons perfil i experiència.
Interessats escriure a mcp@mcpplus.com
#J-18808-Ljbffr