Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda, està cercant un/a Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)
Tasques:
* Fer lliurament del document informatiu a les persones cuidadores en el moment de la incorporació al servei i atendre les dubtes referents als seus drets i obligacions.
* Preparar la Tauleta per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RH posa a disposició en LA BBDD.
* Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta del/a assistent.
* Preparar, lliurar i registrar el material de protecció al/a assistent (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).
* Gestionar les incidències de les persones cuidadores (vacances, permisos laborals, baixes de servei, baixes voluntàries, baixes IT, etc.), així com assignació dels serveis.
* Atendre telefònica i presencial de qualsevol incidència en el servei per part dels assistents/es.
* Seguiment continuat dels assistents en els serveis per a garantir la qualitat del servei.
* Introduir les dades relacionades amb la incidència servei en la BBDD.
* Gestionar la Custòdia de Claus, seguint el Procediment corresponent.
S'ofereix:
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres.
* Retribució brut anual: Salari brut anual: 21.000 - 22.500¿ (segons formació i experiència).
#J-18808-Ljbffr