PLa bFundació Salut Empordà /bés una entitat sense ànim de lucre ubicada a la ciutat de Figueres (Alt Empordà) i amb una trajectòria de bmés de 700 anys d'història /b. Formant part del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, proveeix assistència sanitària als 140.000 habitants de la comarca de l'Alt Empordà, integrada per 68 municipis. /ppbDisposa de tres nivells assistencials: /batenció especialitzada (Hospital de Figueres), atenció intermèdia (Hospital d’Atenció Intermèdia Bernat Jaume), i atenció primària (ABS l'Escala). També disposa de l'Institut de Recerca Glòria Compte, ubicat a l'edifici de l'Hospital, el Centre de Rehabilitació de Roses, vinculat al Servei de Rehabilitació de l'Hospital, i, el 2020, va incorporar la Clínica Santa Creu per oferir atenció al client privat i mútues. /ppbLa Fundació Salut Empordà compta amb una plantilla de més de 1.000 professionals, repartits en 5 centres de treball. /b /ppActualment necessitem incorporar en el departament TIC i Transformació digital un/a /ppbr/ppbr/ppTÈCNIC/A DE SISTEMES NIVELL INTERMEDI /ppbr/ppbr/ppbr/ppIntegrat/da en l’equip de tècnics/ques i en dependència directa del Responsable del departament, assumiria les següents funcions: /ppbr/pulliDiagnosticar i resoldre fallades bcomplexes /b de bhardware, software i xarxes relacionades amb suport /b. /liliAdministrar busuaris, permisos i equips /b dins dels sistemes corporatius. /liliImplementar bsolucions preventives /b i propostes de millora en l’àmbit del suport tècnic. /liliDonar bsuport i assessorament a la resta de tècnics de suport /b, garantint la resolució eficient de les incidències. /liliCol·laborar bestreta i coordinadament amb els tècnics de sistemes /b per a l’escalat i resolució d’incidències crítiques. /lilibDocumentar /b totes les intervencions i bmantenir actualitzada /b la base de coneixement. /liliParticipar en projectes de desplegament i actualització de sistemes o equips. /li /ulpbr/ppbr/ppbr/ppbEs requereix: /b /ppbr/pulliFormació professional de bgrau superior /b o titulació equivalent en l’àmbit informàtic. /lilibExperiència /b prèvia en entorns de bsuport tècnic /b i badministració bàsica de sistemes /b Windows i Linux, xarxes i eines ofimàtiques. /liliConeixements en diagnòstic d’incidències, seguretat bàsica, i gestió d’usuaris (Active Directory, O365, etc.). /liliCapacitat de treball en equip, resolució de problemes i comunicació efectiva amb altres departaments tècnics. /liliConeixements bàsics en VMWare o Proxmox. /li /ulpbr/ppbr/ppbr/ppbEs valorarà: /b /ppbr/pulliExperiència en entorns sanitaris o del sector públic. /li /ulpbr/ppbr/ppbr/ppbS’ofereix: /b /ppbr/pulliContracte temporal de 1 any + INDEFINIT a jornada completa (1620 hores anuals). /liliRetribució i carrera professional segons conveni del SISCAT. /liliHorari de dilluns a divendres 8-15h + 1 tarda fins 17h, amb incorporació a guàrdies de localització després d’un període de formació interna. /liliPrograma actiu de formació continuada i actualització professional. /liliExcel·lent oportunitat professional en un entorn col·laboratiu, amb bon ambient de treball i alta qualitat de vida. /li /ul