Descripción:
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s’ocuparà de:
• Planificar la producció segons les ordres de fabricació.
• Determinar els volums d’estocs de materials, components i productes acabats segons la programació de ventes i exigències del client.
• Rebre, planificar i prioritzar les comandes i negociar els terminis d’entrega.
• Coordinar-se amb els departament de compres, logística i comercial.
• Assegurar el compliment de KPI’s establerts per direcció i el compliment de les normes de qualitat.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Treballar en una empresa amb renom i ben consolidada dins els seu sector.
• Estabilitat i pla de carrera dins de l’empresa.
• Horari de dilluns a dijous en torn partit i divendres intensiu.
• Bon ambient de treball.
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
• Formació en CFGM o Superior Administració o similar.
• Experiència mínima d’un any realitzant tasques comercials i administratives.
• Domini del Paquet Office i Excel
• Valorable Coneixements de ERP Microsoft AXAPTA.
• Valorable nivell mig/alt d’Anglès.
• Actitud proactiva, iniciativa i orientació a objectius.
#J-18808-Ljbffr