Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gerent construcció- mallorca (palma)

Palma de Mallorca
etalentum Selección
Publicada el 11 octubre
Descripción

El nostre client, una destacada empresa del sector de la construcció a nivell nacional requereix incorporar al vostre equip un/a Gerent a Mallorca amb l'objectiu d'estar prop dels seus clients amb un control de gestió totalment orientat a aquests i amb la missió de garantir el seguiment, control i servei postvenda dels treballs realitzats a l’illa. Sota la dependència de Direcció les seves principals funcions seran: Planificar, coordinar i supervisar projectes de construcció des de la licitació fins al lliurament. Elaborar i supervisar pressupostos generals i controlar costos i marges. Analitzar i establir les accions comercials corresponents pel creixement de l'empresa, captant nous clients i fidelitzar la cartera existent. Negociar contractes amb clients, proveïdors i subcontractistes. Controlar i supervisar les obres i prendre les decisions corresponents sobre les mateixes.

Es requereix: Coneixement de proveïdors i mercat a l'illa de Mallorca dins del sector. Àmplia experiència en obra i en gestió de projectes, així com en negociacions amb clients. Persona amb molt bones habilitats comunicatives i bon acompliment al lideratge d’equips. Capacitat de representació i desenvolupament i gestió de negoci a l’illa.

S'ofereix: Incorporació immediata a empresa molt consolidada amb un projecte sólido.

Excel·lent ambient de treball. Condicions retributives molt atractives amb part fixa i variable, segons experiència, exercici i consecució d'objectius.

Requisits valorables: Es valorarà molt positivament formació complementària en gestió empresarial i finances. Experiència previa en gestió d’una unitat de negoci.

Formació: Grau en Edificació, Arquitectura, Enginyeria Civil i/o semblant. Es valorarà MBA o Postgrau en ADE.

Experiència:

Experiència mínima de deu anys duent a terme tasques de cap de grup o cap d’obra manejant pressupostos importants a Mallorca. Es valorarà molt positivament experiència prèvia al desenvolupament de negoci.

Idiomes: Espanyol i català: Natiu. Valorable domini de l'idioma anglés.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Palma de Mallorca
Empleo Provincia de Islas Baleares
Empleo Islas Baleares
Inicio > Empleo > Gerent construcciÓ- mallorca (Palma)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar