Seleccionem un/a Tècnic/a d'Aprovisionament per important empresa del sector de la construcció ubicada a Vic.
**Missió**:
Atendre les necessitats d'adquisició, subministrament, transport i qualsevol altra que pugui sorgir per tal de garantir el desenvolupament continu i correcte de les obres.
**Funcions**:
- Atenció telefònica a la centraleta i recepció.
- Recepció i descàrrega materials.
- Compra i gestió d'EPIs (Equips de Protecció Individual) i eines.
- Crear les Ordres de treball i assignar-les als encarregats corresponents.
- Gestionar les compres de materials requerits pels encarregats o caps d'equips, incloent-hi la tasca comercial de negociació, elaboració de quadres comparatius, realització d'acords marc, creació de l'oferta de compra i emissió de comandes de compra, formes de pagament i la gestió dels proveïdors, amb especial atenció al control de dates de lliurament i les possibles reclamacions.
- Fer el seguiment de les compres fins a la seva entrega a obra i posterior control de costos.
- Participar, quan la Direcció Tècnica ho requereixi, en els estudis destinats a ofertes i licitacions.
- Realitzar i arxivar les comandes de compra, revisar, carregar i controlar la informació dels albarans dins del sistema.
- Custodiar i contabilitzar les factures de compra, assegurant-se que estiguin imputades correctament.
- Introduir les hores dels operaris setmanals a les OT o obres obertes.
- Gestionar les plataformes de clients d'empreses externes.
**Requisits**:
- Experiència en el departament d'aprovisionament, realitzant sol-licituds d'ofertes i comandes, seguiment de dates de lliurament i reclamacions, i revisió del material subministrat pel proveïdor, comprovant l'albarà i entrant-lo al sistema.
- Habilitat per prioritzar compres urgents i planificar adquisicions a llarg termini.
- Valorarem una persona familiaritzada amb materials, eines i equips utilitzats en instal-lacions i manteniment (climatització, electricitat, llauneria, material pneumàtic, hidràulic, etc.).
- Experiència en control d'estocs i capacitat de gestió per mantenir l'inventari actualitzat, assegurant que hi hagi suficient estoc sense incorrer en excés de materials.
- Coneixement en logística interna, organitzant el magatzem per maximitzar l'eficiència en la localització i distribució de materials.
- Capacitat de treballar de forma autònoma, organitzada i amb iniciativa.
- Bon domini d'eines informàtiques i programes de gestió de compres i magatzem.
**Oferim**:
- Contractació indefinida.
- Horari de dilluns a dijous, de 8 a 17 i divendres de 8 a 15
- Rang salarial: 24.000-27.000 euros bruts anuals.