DESCRIPCIÓ DE L'OFERTA:
Empresa del sector residencial i immobiliari busca incorporar una Administratiu/va Comptable pel departament administratiu-financer.
Busquem una persona responsable, organitzada, amb capacitat de treballar de forma independent, amb sòlids coneixements comptables i capacitat per gestionar la comptabilitat de diverses empreses del grup.
Preferiblement algú que visqui en les poblacions de Balaguer, Vallfogona, Térmens, Vilanova de la Barca, Menàrguens, Corbins, Torrelameu i Alcoletge, per proximitat a l'empresa.
FUNCIONS PRINCIPALS:
Comptabilització completa del cicle comptable: factures emeses i rebudes, conciliacions bancàries, amortitzacions, nòmines, alta i baixa i variació d’existències, etc.
Gestió i realització de la facturació del grup empresarial.
Gestió bàsica de tresoreria.
Preparació de les liquidacions d’impostos trimestrals per a la seva tramesa a la gestoria.
Realització de pagaments a proveïdors i gestió de remeses de cobrament bancàries.
Contacte amb proveïdors i col·laboradors per garantir la recepció de tota la documentació de despesa.
Gestió i manteniment de l’arxiu administratiu.
HABILITATS PERSONALS:
Persona responsable, organitzada, amb capacitat de treballar de forma independent i de gestió simultània de diverses empreses.
Bon tracte i habilitats comunicatives.
EXPERIÈNCIA:
Mínim 3 anys d’experiència demostrable en llocs similars dins de departaments comptables.
FORMACIÓ I CONEIXEMENTS:
Formació: CFGS Administració i Finances o Grau en ADE o similar.
Coneixements sòlids de comptabilitat i del Pla General Comptable.
Domini d’eines ofimàtiques i programes de gestió comptable (es valorarà experiència en Sage 200).
CONDICIONS LABORALS:
Contracte indefinit.
Jornada de 30 hores setmanals, de dilluns a divendres (6 hores al dia).
Horari de matins amb flexibilitat: entrada entre les 8:00 i les 9:00, i sortida entre les 14:00 i les 15:00.
Salari: entre 16.800 € i 19.800 € bruts anuals, segons experiència i vàlua aportada.