Per a consolidada Assessoria d´empreses de Berga d´excel·lent reputació i en important creixement, seleccionem a un/a Tècnic/a Laboral Sènior per a integrar-se en el Departament Laboral.
En dependència del/la Responsable del Departament Laboral, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Confecció de nòmines i quitances.
- Tramitació d´altes, baixes i modificacions a la seguretat social.
- Càlcul i tramitació d´Assegurances Socials.
- Confecció i comunicació de contractes.
- Càlcul d´IRPF (previsió anual i regularitzacions).
- Maneig de Sistema Red, Siltra, Contrata i Delta.
- Comunicacions amb Organismes Oficials.
S´ofereix:
- Incorporació estable (contracte indefinit) i immediata en sòlida consultoria - assessoria d´empreses, en fase de creixement i professionalització.
- Formació interna i externa, de la mà de professionals amb àmplia experiència en el sector.
- Teletreball 1 dia a la setmana (si la persona interessada així ho vol. En cas contrari, pot treballar cada dia des de l´Oficina sense cap problema).
- Condicions salarials a convenir, segons l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: De dilluns a dijous: de 8:30h a 14h i de 15:30h a 18h i divendres de 8h a 15h. Estiu (agost i fins al 14 de setembre): de 8h a 15h. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona proactiva, resolutiva, responsable i amb capacitat per a treballar de forma bastant autònoma en l´exercici de la seva activitat professional (lògicament, tindrà el suport del/la Responsable del Dept. Laboral i dels socis del despatx, no obstant estem cercant una persona que se senti còmode treballant de forma autònoma i que requereixi supervisió i suport constant).
- Coneixements actualitzats de legislació laboral i de seguretat social.
- Residència al Berguedà o comarques limítrofes.
- Es valoraran positivament coneixements o experiència en l´ús del software A3NOM de Wolters Kluwer.
- Es valorarà positivament coneixement del teixit empresarial del Berguedà i comarques limítrofes.
Català i castellà: avançats.