Des d'AXXON estem seleccionant, per a una empresa ubicada a Riudellots de la Selva, especialitzada en la fabricació i distribució d'equipaments per al sector nàutic, un:
AUXILIAR ADMINISTRATIU (H/D)
El candidat ideal serà una persona amb orientació al client, bones habilitats comunicatives i capacitat per gestionar tasques administratives diverses en un entorn dinàmic.
Funcions:
* Atenció al client i gestió de la centraleta telefònica.
* Enviament de comandes a clients nacionals i internacionals (incloent-hi mercats com la Xina).
* Gestió de reclamacions i incidències amb proveïdors.
* Coordinació de comandes de subministraments interns (material d'oficina, productes d’higiene i neteja, etc.).
* Creació de perfils de clients i gestió dels seus accessos a la web de l'empresa.
* Control i registre mitjançant Excel de les claus dels vehicles d’empresa.
S'ofereix:
* Projecte temporal per baixa de maternitat d'entre 5 i 7 mesos.
* Contractació per Treball Temporal.
* Salari de 9,61¤ bruts l'hora.
* Horari de dilluns a divendres de 8:30 a 17:30.
* Entorn de treball col·laboratiu i motivador.
Experiència:
* Experiència prèvia d'almenys un any desenvolupant tasques similars.
Formació:
* Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances o equivalent, (no imprescindible si acredita prou experiència laboral).
* Valorable si s'aporta Grau en Comptabilitat i Finances.
Habilitats:
* Excel·lents habilitats organitzatives, de planificació i d'adaptació al canvi.
* Actitud proactiva, comunicativa i resolutiva.
* Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
* Bon nivell d'ofimàtica: Excel nivell mig.
#J-18808-Ljbffr