AXXON, empresa líder en la gestió de la temporalitat, selecció de personal i consultoria, amb més de 30 anys d’experiència. La nostra proposta es basa en l'especialització, la proximitat, i un ferm compromís amb la qualitat i la satisfacció dels nostres clients: candidats, treballadors i empreses.
Actualment, seleccionem DIRECTOR D’ÀREA (H/D) especialitzada en perfils de Logística, Planta i Ofici.
Quina serà la teva MISSIÓ i RESPONSABILITATS?
En dependència de Responsable de Negoci de l’oficina de Girona, et convertiràs en una peça clau dins l’empresa, liderant àrea clau per l’organització, amb clara orientació al Treball Temporal.
Les seves principals FUNCIONS seran:
- Elaborar i implantar l’estratègia comercial i operativa de la divisió establint els KPI’s.
- Gestionar la cartera de clients assignada i de l’àrea i detectar noves oportunitats de negoci.
- Negociació i gestió d’incidències amb grans comptes.
- Supervisar i assegurar els estàndards de qualitat d’Axxon a tota l’àrea.
- Tramitar, elaborar i supervisar la documentació i processos vinculats a la contractació laboral.
- Preparar el pressupost anual de la divisió i assegurar el correcte compliment dels objectius.
-Coordinar l’equip de treball.
- Gestió íntegra dels processos de selecció, des de la definició del perfil conjuntament amb el client fins a la presentació i prescripció de candidatures finalistes.
Què t’oferim?
- Excel·lent oportunitat per formar part d'una empresa consolidada i representar una marca de prestigi en el sector.
- Horari flexible d’entrada (8.15h - 9.15h) i sortida ( 17.15h-17..45h). Divendres jornada intensiva (8h-8.30h a 15h-15.30h).
- Possibilitat de teletreball 1 dia/ setmana.
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community.
#J-18808-Ljbffr