Sabies que a la Fundació Pere Tarrés tenim una Facultat d'Educació Social on impartim els graus en Educació Social i Treball Social, màster i posts graus del àmbit social? També disposem d'una àrea de formació que ofereix cicles d'educació infantil i integració social, així com formació en acció social, lleure i administració.
Voldries formar part de l'equip de màrqueting d'aquestes seccions? Tens ganes de formar part d'un equip dinàmic i compromès? Aquesta és la teva oportunitat!
Desde la Fundació Pere Tarrés, busquem un/a Tècnic/a de Màrqueting per cobrir una vacant al departament de Comunicació i Màrqueting. La persona seleccionada donarà suport en l'anàlisi de les necessitats de l'entitat, especialment en l'àrea de formació, entorn, competència, mercat i tendències, per elaborar propostes de màrqueting conjuntament amb el/la referent del departament, assegurant l'assoliment dels objectius.
Les funcions principals inclouen: conèixer en profunditat el client i els productes i serveis de l’àrea de formació, col·laborar en els plans de màrqueting anuals, desenvolupar estratègies i campanyes, gestionar pressupostos, i contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la fundació.
Oferim: lloc de feina a Barcelona, incorporació immediata, contracte indefinit, jornada completa (37,5h/setmana) amb horari flexible i possibilitat de treball en remot parcial a partir dels 3 mesos. La formació requerida inclou titulació en publicitat, RRPP, comunicació audiovisual, econòmiques amb especialització en màrqueting, o formació en màrqueting digital o social media màrqueting. Es requereix una experiència mínima de 2 anys en màrqueting i publicitat, especialment en estratègia digital, així com coneixements en SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials, i anàlisi de KPIs. Valorable experiència en el sector de la formació i domini del català, castellà i anglès.
#J-18808-Ljbffr