Desde Masergrup volem deixar emprempta i seguir creixent, per això necessitem incoporar a una persona al nostre equip i que formi part de la nostra història.
Busquem una persona altament organitzada, proactiva i amb experiència en funcions d'assistència a alta direcció, capaç de coordinar i supervisar el funcionament d'una oficina composta per un equip de 5 persones en les àrees d'administració i suport comercial. Aquesta figura serà clau per garantir l'eficiència operativa, el correcte servei al client i el compliment dels objectius interns, a més de donar suport directe a la Direcció General.
QUINES SERIEN LES TEVES FUNCIONS? Assistir directament a la Direcció General en la gestió diària, organització de l'agenda, preparació de reunions i seguiment de tasques estratègiques. Supervisar i coordinar l'equip d'oficina (6 persones), assegurant el correcte rendiment, l'atenció adequada als clients i la resolució eficient d'incidències. Vetllar pel compliment dels procediments interns i dels estàndards de qualitat en el servei. Elaborar i controlar escandalls de preus, anàlisi de marges i seguiment d'indicadors clau de gestió. Preparar informes de dades financeres, de costos i de vendes per a la presa de decisions. Preparar presentacions comercials, informes i documentació corporativa en PowerPoint i altres formats. Col·laborar amb els departaments comercial, financer i de màrqueting en projectes transversals.
QUÈ ESPEREM DE TU? Experiència d'uns 5 anys en llocs similars com a Assistent de Direcció, Secretari/a Executiu/a o Responsable d'Oficina. Experiència en supervisió d'equips i capacitat de lideratge. Domini d'Excel (nivell avançat) i maneig d'eines d'anàlisi de dades. Alt nivell en l'elaboració de presentacions en PowerPoint i redacció de documents corporatius. Idiomes: català i castellà. Es valorarà nivell alt d'anglès. Excel·lents habilitats de comunicació, organització i gestió del temps. Capacitat resolutiva i orientació als resultats.
Busquem una persona amb atenció al detall, organitzada i responsable capaç de liderar equips i amb orientació al client.
ES VALORARÀ: Experiència en entorns comercials o de gran dinamisme empresarial. Coneixements d'anàlisi financer i control de costos. Proactivitat en la millora de processos interns.
QUÈ OFERIM: Contracte fiable i en desenvolupament en un grup amb més de 20 anys de trajectòria i en continu creixement. Horari de dilluns a divendres. Menjador amb zona de descans. Servei de càtering a les instal·lacions.
No t'esperis i inscriu-te a la nostra oferta i forma part de #MASERGRUP. Ens agradaria conèixer-te!