Per a un important grup industrial alimentari, ubicat al litoral central català, busquem un / a PROJECT MANAGER. Es responsabilitzarà de coordinar i gestionar tots els recursos, equips i temps dels projectes relacionats amb el desenvolupament de nous productes o millora dels existents. Coordinarà i garantirà la correcta gestió de la informació de producte, tant a nivell intern com extern, assegurant que aquesta sigui coherent, precisa i adaptada als requeriments de cada client i mercat.
Responsabilitats principals:
1. Gestió de la informació de producte:
2. Alta, configuració i parametrització d’articles al sistema intern de l’empresa.
3. Configuració i manteniment de dades a les plataformes de client.
4. Recopilació i actualització de la informació tècnica de cada producte.
5. Supervisió del compliment normatiu en matèria d’alimentació, etiquetatge i sostenibilitat.
6. Actualització del portafoli de productes i anàlisi de noves oportunitats de desenvolupament.
7. Gestió de l’etiquetatge:
8. Gestió de l’etiquetatge personalitzat per a cada client.
9. Coordinació amb els departaments de disseny gràfic, qualitat i comercial per assegurar que els materials compleixin les exigències legals i comercials de cada mercat.
10. Proposta i implementació de millores en els processos d’etiquetatge i gestió d’informació de producte.
11. Coordinació i execució de projectes:
12. Planificació, execució i seguiment de projectes segons objectius definits (terminis, pressupost, qualitat).
13. Coordinació transversal entre departaments (producció, qualitat, logística, comercial, IT, R+D).
14. Supervisió de l’estat dels projectes mitjançant un control periòdic de les etapes i fites.
15. Organització i moderació de reunions de seguiment, així com documentació de les decisions i acords.
16. Identificació de riscos, obstacles, canvis o retards, i cerca de solucions conjuntament amb els equips implicats.
17. Actuar com a punt de contacte principal en tot allò relacionat amb els projectes, assegurant una comunicació fluida amb els membres de cada departament.
18. Elaboració d’informes de seguiment i presentació de resultats a la direcció.
Requisits:
* Formació superior en Administració d'empreses, Enginyeria, Marketing, Economia o similar.
* Domini de català i castellà.
* Experiència mínima de 3 anys en rols relacionats amb la gestió de producte o projectes, preferentment en la indústria alimentària o de béns de consum.
* Experiència en lideratge d'equips multifuncionals i treballant sota metodologies ÀGIL.
* Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi.
* Màster de Project Management.
* Anglès nivell mitjà.
* Coneixements en gestió de producte, gestió de projectes o innovació.
* Coneixements en Scrum, Àgil o PMP.
* Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes.
Condicions:
* Incorporació en empresa referent al seu sector i en expansió.
* Retribució negociable segons perfil.
* Possibilitats de promoció.
#J-18808-Ljbffr