Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a de gestió de lliuraments i atenció postvenda

Barcelona
Pilma
Publicada el 28 agosto
Descripción

Busquem un/a Tècnic/a de Gestió de Lliuraments i Atenció Postvenda (equip logística)

T'agrada organitzar, resoldre incidències i oferir un tracte excel·lent als clients? Uneix-te al nostre equip!

A Pilma, busquem una persona amb experiència sòlida i capacitat per prendre decisions que reforci el nostre departament de logística.

Qui som:

PILMA és un grup d'empreses amb 95 anys d'història a Barcelona, amb un enfocament cap al disseny contemporani que ens ha consolidat com a referents en el sector. Amb presència a Barcelona, Madrid i Marbella, oferim els nostres productes a nivell nacional i internacional. El nostre èxit es basa en l'evolució constant i en el nostre compromís amb la qualitat.

Responsabilitats principals:

- Coordinar i fer seguiment dels lliuraments (transportistes propis, operadors logístics, comandes web…).

- Contactar amb clients per confirmar lliuraments, informar sobre possibles retards i resoldre dubtes o incidències.

- Gestionar i resoldre incidències com ara retards, trencaments o errors de comanda amb actitud empàtica i eficaç.

- Col·laborar amb altres departaments (botiga, atenció al client, compres) per garantir una experiència òptima.

- Conèixer bé els nostres productes per oferir informació clara i precisa.



Requisits imprescindibles:

- Experiència mínima de 5 anys en logística, atenció postvenda o gestió de clients.

- Domini fluid de català i castellà, tant oral com escrit.

- Es valora positivament el coneixement d'anglès.

- Persona organitzada, resolutiva, empàtica i amb iniciativa.

- Excel·lent comunicació i habilitats per a l'atenció al client.

- Capacitat per treballar en equip i gestionar múltiples tasques simultàniament.

- Bon maneig d’eines informàtiques (correu electrònic, Excel, ERP o altres sistemes de gestió).

- Interès per aprendre i aprofundir en el coneixement del producte (mobiliari i decoració de disseny).


Què t'oferim:

Contracte indefinit a jornada completa de 40 hores setmanals (horari:
9-18h, de dilluns a divendres, amb una hora per dinar). Treball presencial a les nostres oficines de Barcelona.

Salari:
1.400 € bruts mensuals per 15 pagues/any + comissions de venda (aproximadament 150-300 € mensuals). Brut anual total incloent comissions entre 23.000-24.000 €.

Beneficis addicionals:
Oficina amb espai per dinar i un entorn de treball dinàmic i en creixement constant.

Estabilitat laboral i un projecte emocionant amb oportunitats de creixement.


Si estàs preparat/da per sumar-te a un projecte amb 95 anys d'èxit i voler formar part d'un equip líder en el sector del disseny i la decoració, a PILMA t'esperem!


Aplica ara i fes créixer la teva carrera amb nosaltres.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Tècnic/A De Gestió De Lliuraments I Atenció Postvenda

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar