Associació empresarial de la província de Barcelona busca un/a tècnic/a en administració, amb habilitats d'organització i amb experiència per donar suport al nostre departament Jurídic-Laboral en funcions de secretari/a i administració.
La persona seleccionada s'encarregarà de les dues vessants del lloc de treball:
- Funcions de secretariat executiu:
- Gestionar l'agenda del director del departament.
- Atendre a client (gestió de trucades, filtratge, derivació i presa de missatges).
- Gestionar el correu electrònic del departament, assegurant-ne el registre i la classificació.
- Rebre i atendre els clients a la recepció.
- Suport administratiu especialitzat:
- Atenció al client especialitzada: respondre qüestions i consultes de caràcter bàsic o administratiu en l'àmbit jurídic-laboral.
- Donar suport administratiu al departament, incloent tasques d'arxiu, registre i organització de tota la documentació.
S'ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: Versátil de 8:00-9:00 a 15:30-16:30h, amb una tarda (a escollir entre dilluns a dijous) fins les 18:00h.
- Retribució brut anual: 23000 - 26000
- Ambient de treball dinàmic, flexible i orientat al creixement professional.
- Estabilitat laboral amb oportunitats de desenvolupament i progressió dins de l'empresa.