Quina serà la teva missió?
T’apassiona el màrqueting de canal, l’anàlisi de dades i l’evolució del punt de venda?
A Frit Ravich 🍿🥜 busquem una persona analítica, planificada i amb energia per impulsar el desenvolupament del canal assignat i ajudar-nos a seguir alimentant moments de vida.
Si vols formar part d’una empresa familiar, innovadora i orientada al creixement… aquest projecte és per a tu! 🚀
🗓️ Com serà el teu dia a dia?
1. Desenvoluparàs coneixement del mercat: tendències, categories i comportament del consumidor.
2. Analitzaràs la nostra competència: preus, llançaments, assortiments i promocions.
3. Definiràs i mantindràs els tipus d’establiment dins del canal, garantint la seva correcta actualització als sistemes.
4. Desenvoluparàs els plans de màrqueting del canal assignat i dels principals clients.
5. Definiràs l’assortiment òptim per cada tipus d’establiment i l’actualitzaràs amb els nous llançaments.
6. Dissenyaràs criteris de gestió d’espai: planogrames, expositors, extra-espais i ubicacions estratègiques.
7. Desenvoluparàs l’activitat promocional per segment, client i campanya.
8. Coordinaràs i crearàs materials PLV segons pressupost i necessitats del canal.
9. Faràs el seguiment de l’execució dels plans de màrqueting al punt de venda.
10. Participaràs en reunions setmanals i mensuals de coordinació amb el departament de vendes.
11. Definiràs els KPIs del canal i en faràs l’anàlisi conjuntament amb Control Comercial.
12. Proposaràs accions correctores davant desviacions en vendes, marges o execució.
🌟 Què t’oferim a Frit Ravich?
13. Formar part d’una empresa familiar, sòlida i en creixement
14. Horari amb flexibilitat d'entrada i sortida, i possibilitat de fer Teletreball
15. Entorn dinàmic i innovador, amb autonomia per aportar idees i millorar processos.
16. Desenvolupament professional continu, accés al Pla Energy i a projectes transversals via FritWay.
17. Mútua de salud i xec guarderia o restaurant via retribució flexible (a càrrec de la persona treballadora).
18. Descomptes detots els nostres productes 🍿🥜
19. Un projecte amb impacte real sobre vendes, marca i experiència al punt de venda.
🎓 Què necessitem de tu?
20. Formació superior en ADE, Economia, Màrqueting o similar.
21. Experiència mínima de 3 anys en vendes, màrqueting o desenvolupament de negoci.
22. Domini avançat d’eines informàtiques i capacitat analítica notable.
23. Valorable formació de postgrau en Direcció Comercial o Màrqueting.