Des d'AXXON estem seleccionant per a una important empresa del sector e-commerce, amb presència en l'àmbit internacional i en constant creixement, ubicada a la rodalia de Girona, un:
HR ASSISTANT (H/D)
La persona seleccionada s'incorporarà de forma temporal a l'equip de RRHH per donar suport en la gestió administrativa i documental de l'operativa diària.
Funcions:
- Revisió d'incidències del control de presència (fitxatges i registre horari).
- Anàlisi i seguiment de l'absentisme.
- Gestió documental de la informació generada a l'àrea (arxiu i digitalització).
- Gestió documental de permisos i absències. Digitalització i càrrega a la base de dades.
- Enviament i seguiment de la documentació generada a l'àrea per a la seva corresponent signatura per part dels treballadors.
- Suport administratiu al departament de PRL (emissió de llistats, gestió documental, càrrega a la base de dades).
- Suport i gestió documental de la vessant formativa (interna i externa) i gestió documental de la formació bonificada.
S'ofereix:
- Horari de dilluns a dijous de les 8:00h a 16:45h i divendres de 8:00h a 15:00h.
- Retribució anual inicial d'entre 18.000€ i 19.000€ BA.
- Contractació temporal fins a finals d'estiu de 2026.
- Càtering gratuït a càrrec de l'empresa de dilluns a dijous.
- Oficines ben comunicades i de fàcil accés amb pàrquing propi i a prop del transport públic.
- Formar part d'un equip jove i dinàmic en una empresa en constant creixement i presència internacional.