Catalana de Perforacions, S.A., som una empresa familiar del sector de l'enginyeria i obra civil, ben establerta, amb una plantilla de 180 treballadors i ens trobem en ple creixement. Estem buscant professionals perquè en formin part i poder continuar sumant.
A què ens dediquem? Doncs som referents, líders i pioners en Perforació Horitzontal Dirigida (PHD). La tècnica de PHD és un mètode, ràpid, net i ecològic, i substitueix l'obertura de rases, ideal per passar autopistes, encreuaments de carreteres, vies fèrries, rius, edificis i cascs urbans. Les seves aplicacions són múltiples, permetent la instal·lació de serveis com ara aigua, gas, electricitat, comunicacions, etc.
Som referents en Perforació Vertical utilitzada principalment per a la captació d'aigües subterrànies i instal·lació de geotèrmies.
També realitzem l'exploració geològica de la mina de Cabanasses matenint el llegat del Bages com a comarca minera.
Descripció del lloc de treball
Busquem un/a enginyer/a tècnic/a d'estudis per incorporar-se al nostre departament d’estudis. Aquesta persona serà l’enllaç tècnic entre els requeriments inicials dels clients i la proposta comercial final. Analitzarà la documentació rebuda, identificarà les necessitats tècniques i operatives del projecte i prepararà un avantprojecte comprensible per al departament comercial, servint de base per a la valoració econòmica.
Responsabilitats principals
Analitzar la documentació tècnica dels clients (plans, memòries, plecs tècnics).
Identificar les necessitats i condicionants tècnics per cada projecte (geologia, accessos, mitjans requerits...).
Elaborar avantprojectes tècnics per a solucions de Perforació Horitzontal Dirigida.
Dissenyar esquemes tècnics i càlculs previs bàsics.
Fer visites tècniques esporàdiques per prendre dades in situ si cal.
Donar suport tècnic al departament comercial en la preparació de les ofertes.
Participar en la millora contínua dels processos interns d’estudi i pressupostació.
Requisits
Titulació: Grau en Enginyeria Civil, Obres Públiques, Geologia, Mecànica, o afins.
Experiència mínima de 2 anys en oficines tècniques o departaments d’estudis.
Nivell B2 d’anglès (imprescindible). Es valoraran altres idiomes com francès o alemany.
Coneixements de lectura de plànols i interpretació de plecs tècnics.
Coneixements bàsics d’AutoCAD són imprescindibles. MS Office i programes de càlcul bàsic.
Habilitats d’anàlisi, síntesi i comunicació escrita clara i precisa.
Capacitat per treballar en equip i interdepartamentalment.
Es valorarà experiència o coneixement en perforació dirigida, geotècnia o obra civil.
Es valorarà coneixement de SAP o altres ERPs.