En Caixa Popular som més de 350 socis de treball inspirats per a fer realitat una banca cooperativa, valenciana i plena de valors. Vam obrir la nostra primera oficina a Alaquàs l’any 1978 i a hores d’ara tenim més de 75 oficines repartides per tota la Comunitat Valenciana. Compartim un esperit ferm de cooperació, solidaritat i honestedat que ens impulsa a treballar per una banca de proximitat i sostenible.
El nostre entorn és la nostra passió, en especial, les persones, els barris i els pobles. Contribuir al seu creixement i estar on altres entitats bancàries ni tan sols es plantegen estar és el nostre propòsit. Si aquest és també el teu, sens dubte, som la teua entitat.
Entrar a treballar a Caixa Popular significa poder gaudir d’un projecte laboral i vital que vagen de la mà. Si eres una persona que té interés pel sector bancari, pel model cooperatiu i que té ganes d'aportar a la societat, AQUESTA ÉS LA TEUA OPORTUNITAT!
Actualment, busquem un/a Tècnic per a la nostra Unitat de Prevenció de Blanqueig de Capitals (PBC). La Unitat de PBC depèn del Departament de Cumpliment Normatiu.
En què consistirà el teu treball?
* Anàlisi d'altes de clients.
* Anàlisi d'alertes i de l'operativa realitzada pels clients.
* Desenvolupament informes d'operativa de clients sobre indicis de blanqueig de capitals i financiació del terrorisme.
* Suport en la realització de auditories internes i externes i requeriments del regulador.
* Aplicació de plans d'acció derivats dels informes de les auditories.
* Suport en el disseny de procediments.
* Ús de les diferents eines informàtiques implantades en l'entitat.
* Elaboració d'informes estadístics sobre l'activitat realitzada en la unitat.
* Atendre consultes realitzades per Oficines i Departaments de la entitat.
Que t'ofereix aquesta oportunitat?
* Treballar en una entitat financera cooperativa, en expansió, amb una manera de fer banca més social.
* Accedir a un complet Pla de Formació anual que brinda un gran nombre de possibilitats per a desenvolupar i perfeccionar els teus coneixements i habilitats.
* Formar part d'una organització que aposta i es compromet amb les persones i el seu benestar, amb un ampli ventall d'avantatges, activitats, etc.
* Estudis mínims de llicenciatura o grau universitari.
* Es valorarà tindre experiència en temes relacionats amb la PBC i/o formació complementària.
* Comprensió i parla del valencià.
Competències:
* Alt nivell d'interlocució i d'atenció al client.
* Capacitat de treball en equip.
* Perfil dinàmic, resolutiu i proactiu.
Per a més informació, inscriu-te en la nostra oferta i ens ficarem en contacte amb tu!
#J-18808-Ljbffr