Descrizione del lavoro
A Securitas Direct, companyia líder europea en el sector de la seguretat, som persones que protegim persones. Estem buscant assessors telefònics per incorporar-se al nostre equip d'atenció al client sénior a CORNELLÀ DE LLOBREGAT.
Tens experiència en atenció al client? T'apassiona oferir un servei de qualitat? Estem pensant en tu
Aquesta vacant és a l'àrea d'Operacions, en el departament de Protecció Sènior. A través d'un servei de teleassistència, protegim la nostra gent gran i col·lectius vulnerables amb un rellotge intel·ligent, centrant-nos en què se sentin segurs i puguin tenir una vida autònoma.
Funcions principals com assessor telefònic:
* Atenció excel·lent al client.
* Resoldre sol·licituds o incidències durant la trucada o derivar-les al departament corresponent.
* Operar sota els protocols establerts, amb autonomia per solucionar problemes, prendre decisions operatives diàries i amb supervisió moderada.
Què oferim?
* Contracte indefinit.
-Horari: de dilluns a diumenge de tarda de 13:30h- 21:00h (amb dos díes lliures rotatius a la setmana), 37,5h setmanals.
* Plus per treballar en festius.
* Oferta formativa: formació inicial remunerada de tres setmanes i accés a un ampli catàleg de formació contínua.
* Pla de carrera personalitzat amb possibilitats de promoció interna. El límit el poses tu.
A Securitas Direct, una empresa Top Employer, trobaràs un ambient dinàmic on es prioritza la diversitat d'oportunitats i de la plantilla.
Requisits imprescindibles:
* Experiència mínima de 6 mesos en atenció al client (preferiblement en contact center).
* Nivell alt de català i excel·lents habilitats de comunicació.
* Alta capacitat resolutiva.
* Orientació al client.
* Agilitat ofimàtica per treballar amb diverses pantalles i programes.
T'agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als quals la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions?
Inscriu-te ara Estem esperant el teu talent