Sabadell - 12/08/2025
DE 9:00 A 18:00hrs
Aquest és el teu lloc per créixer.
És la teva oportunitat: fes la teva entrevista.
Entrevistes presencials immediates per treballar als nostres serveis corporatius de Sabadell.
L’equip d’Atracció i Adquisició de Talent estarà realitzant entrevistes de feina per l'equip de Customer Care.
Vols formar part d’un equip que valora el teu talent, t’acompanya en el teu creixement i celebra els teus èxits? Aquest és el teu moment per brillar!
Per això comptem amb tu com a Assessor/a de Customer Care, per al desenvolupament de les activitats que garanteixin la millor experiència de client pel que fa a la gestió centralitzada de les instal·lacions, així com la resposta als requeriments del client provinents del RCO nacional o dels RCO enviats per la botiga en matèria d’instal·lació i transport de les botigues de la regió.
Funcions principals
Relacionades amb l’atenció al client
* Resposta a les reclamacions de clients que arriben a través de central o des de les botigues. Recepció, seguiment i solució. Coordinació client / instal·lador / transportista / botiga.
* Avis al client per canvis de data per errors de programació o manca de producte en la gestió d’instal·lacions.
* Escolta activa de la veu del client per establir prioritats i plans de millora.
Relacionades amb els instal·ladors
* Manteniment del calendari actualitzat dels instal·ladors.
* Gestió documental de l’instal·lador.
* Reclamació de pressupostos.
* Reclamació de mesuraments i instal·lacions anteriors al dia d’avui.
* Contacte amb l’instal·lador per conèixer l’estat, desenvolupament i finalització d’incidències pendents.
Relacionades amb les botigues
* Contacte amb logística de les botigues per a l’enviament de mercaderia en data i incidències de transport a domicili.
* Relació amb la botiga per a incidències que no es poden resoldre des de la centralització.
* Gestió d’incidències de VAD.
Relacionades amb la gestió d’incidències
* Seguiment de l’origen de les incidències de client i tipificació per atacar-ne l’arrel i evitar recurrències.
* Reprogramació d’instal·lacions per errors de data o manca de producte.
Relacionades amb la qualitat i la postvenda
Preparat per al següent pas?
CANVIAR EL NOSTRE MÓN ESTÀ A LES NOSTRES MANS!
[kit-atraccion-tiendas-marca-empleadora-ii-18.jpg]