**RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ**:**Ubicació**:Osona**Sector**:Oci**LLoc de treball**:RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ**Missió**:Coordinar i realitzar les activitats administratives, comptabilitat, tresoreria, revisió de nòmines i auditoria interna del Club. També haurà d’organitzar l’equip d’atenció al client per tal de garantir l’atenció als usuaris que s’adrecen a les instal-lacions.FUNCIONS:- Gestió de les factures de proveïdors: comptabilitzar les factures/imputació de costos/previsió de pagaments/control- Facturació i comptabilitat de clients. Control de cobraments i seguiment impagats- Resolució d’incidències en la facturació de proveïdors i clients- Saldos de clients/proveïdors- Gestió de la tresoreria: revisió dels estats bancaris i control dels venciments, pagaments a proveïdors i a tercers, finançament de pagaments, previsió de tresoreria, resolució d’incidències bancàries- Impostos: realització dels impostos (amb el suport de la gestoria) i gestió del pagament dels mateixos- Personal: tràmits amb la gestoria, contractes de personal, nòmines i resolucions- Comptabilització de les nòmines- Lideratge de l’equip de treball (administració i recepció). Organització d’horaris, organització del treball, calendari de vacances, etc- Assistència al Director General en la gestió de temes de tipus molt divers**Imprescindible**:- Graduat/ada en Ciències Empresarials o similar- Experiència en tasques comptables i administratives en general- Ofimàtica avançada**Preferible**:- Valorable experiència en entorns ERP (SAGE)- Coneixements d’anglès- Residència a la comarca d’Osona**S'ofereix**:- Incorporació en entitat de llarga tradició, molt reconeguda en el seu sector- Retribució negociable segons perfil- Flexibilitat horària**Imatges**: