**RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ**:
**Ubicació**:
Osona
**Sector**:
Oci
**LLoc de treball**:
RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ
**Missió**:
Coordinar i realitzar les activitats administratives, comptabilitat, tresoreria, revisió de nòmines i auditoria interna del Club. També haurà d’organitzar l’equip d’atenció al client per tal de garantir l’atenció als usuaris que s’adrecen a les instal-lacions.
FUNCIONS:
- Gestió de les factures de proveïdors: comptabilitzar les factures/imputació de costos/previsió de pagaments/control
- Facturació i comptabilitat de clients. Control de cobraments i seguiment impagats
- Resolució d’incidències en la facturació de proveïdors i clients
- Saldos de clients/proveïdors
- Gestió de la tresoreria: revisió dels estats bancaris i control dels venciments, pagaments a proveïdors i a tercers, finançament de pagaments, previsió de tresoreria, resolució d’incidències bancàries
- Impostos: realització dels impostos (amb el suport de la gestoria) i gestió del pagament dels mateixos
- Personal: tràmits amb la gestoria, contractes de personal, nòmines i resolucions
- Comptabilització de les nòmines
- Lideratge de l’equip de treball (administració i recepció). Organització d’horaris, organització del treball, calendari de vacances, etc
- Assistència al Director General en la gestió de temes de tipus molt divers
**Imprescindible**:
- Graduat/ada en Ciències Empresarials o similar
- Experiència en tasques comptables i administratives en general
- Ofimàtica avançada
**Preferible**:
- Valorable experiència en entorns ERP (SAGE)
- Coneixements d’anglès
- Residència a la comarca d’Osona
**S'ofereix**:
- Incorporació en entitat de llarga tradició, molt reconeguda en el seu sector
- Retribució negociable segons perfil
- Flexibilitat horària
**Imatges**: