En Eltec estamos buscando un perfil de técnico de HW/SW.
Con al menos 2 años de experiencia.
Proyecto del 22 de marzo a 14 de junio
Tareas
Realizar tareas enfocadas a la prestación del servicio de mantenimiento correctivo y preventivo de instalación de hardware / software de equipamientos informático y telecomunicaciones.
Desktop Technician will provide day to day local\remote desktop support, receive inbound calls, answer questions, troubleshoot and document steps performed to resolve challenges with hardware, software and application issues in a ticketing system. The candidate will also need to facilitate customer resolution for calls and engage their supervisors and managers to ensure operational consistency across all shifts within the IT Support Center. Desktop Support Engineer provides Break Fix, fault diagnosis and resolution. Providing fault analysis to customer’s various core operating
systems and platforms, as well be able to provide support and apply desktop fault resolution for the approved application suite. Ideal candidate should have 1-2 years’ experience in Windows Desktop support.
Requisitos
* Titulación: Formación de Ciclo Superior, Medio o formación equivalente, y experiencia demostrada.
* Formación: Conocimientos en Networking (CCNA Cisco)
* Amplios conocimientos entorno software
* Inglés técnico nivel conversación
Buscamos una persona flexible, dinámica y proactiva, acostumbrada a trabajar directamente con el cliente y atención a los usuarios. Con capacidad de trabajo en equipo, de adaptación y con enfoque orientado al servicio.
Beneficios
Horario de oficina a definir, entre las 8:00 y las 18:00.
Ubicación puesto de trabajo: Las Tablas (Madrid)