Informació de l'empresa
- Empresa
Crea Empleo ETT
- Descripció feina
- Càrrec vacant
**Telemarketing oficina Vic**
- Població
- VIC
- Comarca
- Osona
- Núm llocs
- 1
- Categoria
- Telemarketing
- Departament
- ETT
- Horari
- A convenir
- Sou
- Segons conveni
- Tipus de contracte
- Sólido
- Durada contracte
- Estable
- Descripció
- Busquem una persona dinàmica i comunicativa per incorporar-se al nostre equip a l’oficina com a telemarketing. La seva tasca principal serà contactar amb possibles clients, presentar breument els nostres serveis i concertar reunions o visites amb la delegada responsable, per tal que es pugui tancar el tracte o, almenys, que el client conegui la nostra empresa i rebi pressupostos.
Funcions principals:
Contactar per telèfon amb possibles clients i presentar els serveis de l’empresa.
Concertar cites amb la delegada per a reunions o presentació de pressupostos.
Mantenir un registre actualitzat de les trucades i clients potencials.
Donar suport en altres tasques relacionades amb el departament comercial si cal.
Requisits:
Bona capacitat comunicativa i facilitat per parlar amb clients.
Organització i autonomia a l’hora de gestionar el temps i les trucades.
Experiència en telemarketing, atenció al client o vendes serà valorada, però no imprescindible.
Coneixements bàsics d’ofimàtica (Word, Excel, correu electrònic).
Oferim:
Horari flexible: jornada completa o mitja jornada (matí) segons preferències.
Formació inicial sobre els serveis i procediments de l’empresa.
Entorn de treball professional i proper.
Possibilitat de créixer dins de l’empresa i participar en projectes comercials.
Si t’agrada comunicar-te, treballar amb persones i formar part d’un equip proactiu, envia’ns el teu CV
- Data publicació
- 04/09/2025
- Requisits
- Titulació
- Es valorarà
- Busquem una persona dinàmica i comunicativa per incorporar-se al nostre equip a l’oficina com a telemarketing. La seva tasca principal serà contactar amb possibles clients, presentar breument els nostres serveis i concertar reunions o visites amb la delegada responsable, per tal que es pugui tancar el tracte o, almenys, que el client conegui la nostra empresa i rebi pressupostos.
Funcions principals:
Contactar per telèfon amb possibles clients i presentar els serveis de l’empresa.
Concertar cites amb la delegada per a reunions o presentació de pressupostos.
Mantenir un registre actualitzat de les trucades i clients potencials.
Donar suport en altres tasques relacionades amb el departament comercial si cal.
Requisits:
Bona capacitat comunicativa i facilitat per parlar amb clients.
Organització i autonomia a l’hora de gestionar el temps i les trucades.
Experiència en telemarketing, atenció al client o vendes serà valorada, però no imprescindible.
Coneixements bàsics d’ofimàtica (Word, Excel, correu electrònic).
Oferim:
Horari adaptable: jornada completa o mitja jornada (matí) segons preferències.
Formació inicial sobre els serveis i procediments de l’empresa.
Entorn de treball professional i proper.
Possibilitat de créixer dins de l’empresa i participar en projectes comercials.
Si t’agrada comunicar-te, treballar amb persones i formar part d’un equip proactiu, envia’ns el teu CV
- Requeriments
- Busquem una persona dinàmica i comunicativa per incorporar-se al nostre equip a l’oficina com a telemarketing. La seva tasca principal serà contactar amb possibles clients, presentar breument els nostres serveis i concertar reunions o visites amb la delegada responsable, per tal que es pugui tancar el tracte o, almenys, que el client conegui la nostra empresa i rebi pressupostos.
Funcions principals:
Contactar per telèfon amb possibles clients i presentar els serveis de l’empresa.
Concertar cites amb la delegada per a reunions o presentació de pressupostos.
Mantenir un registre actualitzat de les trucades i clients potencials.
Donar suport en altres tasques relacionades amb el departament comercial si cal.
Requisits:
Bona capacitat comunicativa i facilitat per parlar amb clients.
Organització i autonomia a l’hora de gestionar el temps i les trucades.
Experiència en telemarketing, atenció al client o vendes serà valorada, però no imprescindible.
Coneixements bàsics d’ofimàtica (Word, Excel, correu electrònic).
Oferim:
Horari flexible: jornada completa o mitja jornada (matí) segons preferències.
Formació inicial sobre els serveis i procediments de l’empresa.
Entorn de treball professional i proper.
Possibilitat de créixer dins de l’empresa i participar en projectes comercials.
Si t’agrada comunicar-te, treballar amb persones i formar part d’un equip proactiu, envia’ns el teu CV
- Imprescindible
- Busquem una persona dinàmica i comunicativa per incorporar-se al nostre equip a l’oficina com a telemarketing. La seva tasca principal serà contactar amb possibles clients, presentar breument els nostres serveis i concertar reunions o visites amb la delegada responsable, per tal que es pugui tancar el tracte o, almenys,