Perfumeria Júlia necessita incorporar a la seva organització un/a BRAND MANAGEREts una persona creativa, estratègica i t'encanta el món de la perfumerIa selectiva i el retail?Llavors et volem al nostre equip!PRINCIPALS FUNCIONS i RESPONSABILITATS:Implementar l’estratègia de marcaImplementar la proposta de Valor, Missió, Visió i personalitat de la marca.Assegurar la coherència en tots els punts de contacte (online, offline, productes, comunicació).Gestió de la identitat visual i verbalSupervisar l’ús correcte del logo, colors, tipografia, to de veu, etc.Treballar amb dissenyadors i agències per mantenir la consistència visual.Planificació de campanyes de màrquetingCrear i implementar campanyes publicitàries i promocionals.Coordinar accions de comunicació integrades (mitjans tradicionals i digitals).Anàlisis de mercat i consumidorsInvestigar comportaments, preferències i necessitats del públic objectiu.Identificar oportunitats de millora o expansió en el mercat.Gestión del portafoli de productesDesenvolupar i implementar llançaments, redissenys o discontinuació de productes.Assegurar que cada producte reforci la promesa de la marca.Relació amb altres àreesCol·laborar amb equips de vendes, desenvolupament de producte, servei al client, etc.Alinear els objectius de marca amb els objectius comercials de l’empresa.Avaluació de resultatsAvaluar l’impacte de les accions de marca (brand awareness, engagement, vendes).Utilitzar KPIs com Net Promoter Score (NPS), Share of Voice, etc.REQUISITS DEL LLOC DE TREBALL:Formació acadèmica:Títol universitari en àrees com Màrqueting, Administració d’empreses, Comunicació i/o Publicitat.Coneixements en màrqueting i branding:Estratègies de marca i posicionament.Investigació de mercats i anàlisis de consumidors.Gestió de campanyes publicitàries i comunicació de marca.Disseny i desenvolupament d’identitat visual i comunicació.Habilitats analítiques:Capacitat per interpretar dades de mercat, mètriques de campanyes i tendències del consumidor.Utilització d’eines d’anàlisis i software de gestió de dades.Habilitats creatives i de comunicació:Creativitat per desenvolupar idees innovadores que reforcin la marca.Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal para coordinar amb altres equips.Coneixements en gestió:Gestión de projectes i pressupostos.Experiència pràctica:Haver treballat en àrees relacionades com màrqueting, publicitat, comunicació o gestió de productes.Experiència en campanyes de branding i en la gestió de relacions amb agències i proveïdors.S’OFEREIX:Jornada completa 40 hores setmanalsFormació continuadaExcel·lent ambient de treball i autonomiaCultura de treball basada en el respecte, recolzament i aprenentatge mutuIncorporació immediata en empresa líder al seu sectorLloc de treball ubicat a Esplugues de Llobregat (Barcelona)