SOBRE LA CAMBRA DE BARCELONAA la Cambra de Comerç de Barcelona treballem per impulsar la competitivitat del teixit empresarial català. Des de l’àrea d’Internacionalització d’Empreses, oferim serveis personalitzats per ajudar les empreses a expandir-se internacionalment, proporcionant un acompanyament directe, pràctic i adaptat a les seves necessitats.Amb una clara vocació de proximitat, desenvolupem accions com missions comercials, agendes B2B, esdeveniments i serveis de consultoria per garantir l’èxit dels projectes d’internacionalització. Per reforçar aquest compromís, incorporem un perfil de Junior Business Development amb ganes d’aprendre, créixer i aportar valor a l’equip.MISSIÓ DEL LLOCDonar suport en l’organització i execució d’activitats comercials i internacionals, especialment en la gestió de reunions B2B i esdeveniments, el contacte amb empreses i la gestió d’eines digitals (CRM, bases de dades). Formaràs part d’un equip expert i t’implicaràs en projectes reals amb impacte directe en el teixit empresarial català.RESPONSABILITATS PRINCIPALSDonar suport en la planificació i organització de reunions B2B, esdeveniments i jornades internacionals.Realitzar la recerca d’informació i identificació d’empreses potencials per a la participació en projectes i activitats comercials.Contactar amb empreses per mitjà de correu electrònic i trucades telefòniques per establir el primer contacte i concertar reunions.Gestionar i actualitzar bases de dades en format Excel i la informació al CRM per garantir un seguiment efectiu dels contactes i oportunitats.Laborar amb l’equip en la preparació i execució de projectes i jornades relacionades amb la internacionalització.Assistir en la preparació de documents, informes i presentacions relacionades amb les activitats comercials.Actuar amb proactivitat per detectar possibles millores i aportar solucions durant el desenvolupament dels projectes.Aprendre i aplicar bones pràctiques comercials i d’internacionalització sota la supervisió de responsables del departament.PERFIL QUE CERQUEMFormació :
Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Comerç Internacional o similars.Experiència :
Mínim 6 mesos desenvolupant funcions similars.Es valorarà especialment experiència prèvia amb sistemes CRM.Idiomes :
Es requereix domini del català i castellà (nivell nadiu o equivalents).Anglès :
nivell avançat (mínim B2).Competències informàtiques :
Nivell avançat d'Excel, PowerPoint i altres eines del paquet Office.Coneixement d’eines de gestió de dades i CRM.Competències clau :
Habilitats relacionals i de comunicació excel·lents.Flexibilitat i capacitat de treball en equip.Organització, proactivitat i ganes d’aprendre.Orientació a resultats.QUÈ OFERIM?Participació en un projecte estratègic amb impacte real sobre el teixit empresarial del territori.Entorn de treball col·laboratiu, dinàmic i compromès amb el talent jove.Participació en projectes internacionals amb empreses i institucions.Oportunitats de creixement i aprenentatge en una institució de referència.COMPROMÍS AMB LA IGUALTAT D’OPORTUNITATSA la Cambra de Barcelona apostem per la igualtat de gènere, la diversitat i la inclusió. Valorem totes les candidatures, independentment de l’origen, gènere, edat, orientació sexual o condició.VOLS FORMAR PART D’AQUEST REPTE?Envia’ns el teu currículum i una breu carta de motivació, o postula directament a través d’aquesta oferta de LinkedIn.
#J-18808-Ljbffr