Important Corredoria d'Assegurances necessita incorporar un/a Director/a General per a les oficines de Barcelona.
Principals responsabilitats :
* Definir i implantar el pla estratègic i comercial de l’organització d’acord amb les directrius del Consell d’administració.
* Establir els objectius anuals i directrius de treball de cada àrea de l’organització per aconseguir els objectius del pla estratègic.
* Coordinar i gestionar els recursos de l’organització per maximitzar el rendiment (control pressupostari i financer).
* Definir i promoure les polítiques de l’entitat, segons les directrius del Consell d’administració, per facilitar el desenvolupament del negoci.
Experiència requerida :
* Gestió corporativa i activitat general de l’organització.
* Gestió de la producció i postvenda d’assegurances.
* Disseny, revisió i millora de processos organitzatius per incrementar els marges.
* Desenvolupament i execució del pla operatiu, incloent objectius, metes, anàlisi de negoci i detecció de necessitats.
* Coordinació de les àrees d’Unifedesport per assolir els objectius.
* Direcció comercial i intervenció en operacions importants.
* Negociació amb companyies asseguradores.
* Elaboració, execució i seguiment del pressupost anual.
* Representació davant clients i proveïdors (asseguradores).
Funcions ocasionals :
* Preparació de la documentació comptable i memòria per al Consell d’Administració i presentació de la DEC a la DGA.
* Responsable de les accions jurídiques, mercantils i institucionals de la societat.
* Cerca de patrocinis i col·laboracions per als actes organitzats per la Unió i les seves àrees.
* Formació : Títol universitari en Dret, ADE, Econòmiques, etc., Postgrau o MBA/PDD. Es requereix experiència prèvia de més de 5 anys en direcció financera i treballant per objectius, prioritzant facturació, rendibilitat i millora de processos. És imprescindible el Títol de Mediació de Segurs Nivell 1 (abans Grup A). Experiència en el sector assegurador, especialment en col·lectius, i en el sector esportiu.
#J-18808-Ljbffr