OPERARIS/ÀRIES DE PRODUCCIÓ PER EMPRESA QUE ELABORA PRODUCTES ALIMENTARISTÍTOL DE GRADUAT ESCOLAR O EQUIVALENTExperiència en l’ocupació: 12 mesos com a maquinista en alimentació o similar.Nocions d'Excel i maneig d'ordinadorsIdiomes: Català, castellàPermís de conduir: B-AUTOMÒBILTipus de contracte: TEMPORAL PER EXCÉS DE PRODUCCIÓ
Detall de les funcions del lloc de feina
Pilotaràs la línia de producció: ajustos de paràmetres, arrencades i aturades.Elaboraràs producte: barreges, pastat, laminat i canvis de format.Faràs petit manteniment i subministrament de la maquinària perquè tot flueixi.Control numèric senzill: % i regles de tres per clavar cada recepta.(Tindràs el suport d'un equip sènior que et formarà des del primer dia: mai treballaràs sol/a.)
* Experiència 12 mesos. Experiència d'1 any demostrable com a maquinista en una cadena de producció, preferiblement del sector alimentari.
* Primera etapa d'educació secundaria amb títol
* Català (parlat mitjà, escrit mitjà)
* Competències / coneixements: edat: mínima 18 anysmaneig bàsic d'excel i destresa amb ordinadorsganes de créixer i aportar idees en un entorn exiget i de ritme altvehicle propi (el polígon no disposa de transport públic)
Condicions del lloc de treball
* Altres dades d'interès: tipus de contracte: temporal per excés de produccióhorari: torns rotatiussalari: es por incrementar el salari en 400€ si la persona té una distància de més de 70km del seu domicili.
#J-18808-Ljbffr