Ets un/a apassionat/da de la salut i benestar? Destaques per tenir una actitud positiva, habilitats de comunicació i gaudeixis oferint un tracte d’alta qualitat? Si es així, tenim la oportunitat perfecte per a tu!
Sobre nosaltres
Som un grup de centres mèdics especialitzats en el tractament integral de l'aparell locomotor, líder del sector de la rehabilitació del Barcelonès Nord. Amb presència a Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Masnou i Esplugues de Llobregat.
Vam néixer fa més de 30 anys amb la missió de proporcionar assistència mèdica de màxima qualitat i assessorament en serveis de rehabilitació i hem atès a més de 200.000 pacients durant tota la nostra trajectòria. La nostre essència és el compromís amb els nostres pacients i la millora constant per proporcionar sempre la millor qualitat assistencial possible.
Actualment busquem incorporar un/a Recepcionista al centre mèdic que tenim ubicat a Badalona Centre .
Missió:
Garantir un servei de qualitat assistencial excel·lent als pacients, optimitzant la gestió de citacions i facturació de serveis realitzats, mantenint una excel·lent comunicació externa i interna.
El teu dia dia:
* Atenció telefònica de 4 línies:
Gestió de citacions, informar protocols, entre d'altres.
* Atenció presencial:
Acolliment i orientació de pacients i garantir la recopilació de ressenyes positives del centre mèdic.
* Gestió e-mail:
Tramitació de qualsevol gestió relacionada amb el bon funcionament del servei
* Gestió de citacions:
Obertura fitxa pacient, control d’informes, autoritzacions i proves mèdiques dels diferents proveïdors externs i privats.
* Gestió tasques administratives:
Control assistència de pacients, facturació a portals de proveïdors externs, tramitació autoritzacions de visites inicials i successives.
Que busquem?
* Almenys 1 any d’experiència d’atenció al client en una recepció amb volum alt (es valorarà molt positivament en el sector sanitari privat).
* Que siguis una persona acostumada a treballar en entorns multitasking, a treballar en equip, organitzada, do de gents i amb un alt nivell d’empatia i habituada a treballar amb diverses plataformes web.
T’oferim:
Apostem pel capital humà, per això entraràs a formar part d’un entorn professional on poder aportar noves línies de treball i propostes d’innovació del servei.
* Contracte indefinit.
* Horari de 14h a 20h - 15h a 21h (altern) de dilluns a divendres (30h/setmanals).
* Descompte del 25% a tots els nostres serveis:
osteopatia, fisioteràpia, podologia... entre altres més.
* Creiem que un bon equilibri entre la vida laboral i personal és clau per això tindràs fins a 5 dies de lliure disposició anuals.
* Ambient de treball centrat en el benestar, on prima el bon clima laboral!
Coneix els nostres principis corporatius:
* La nostra prioritat son les persones. Oferim un tracte personalitzat i humà en un entorn confortable.
* El nostre compromís radica en oferir un servei excel·lent als nostres pacients, comptant amb professionals amb un alt nivell de formació i disposant de tecnologia d’última generació.
* Oferim un tracte proper tan als nostres pacients com a treballadors i treballadores i col·laboradors i col·laboradores. Per a IRITEB la proximitat tracta de comprensió i escolta activa.
* Vetllem per la igualtat i no discriminació per raó de sexe, raça, religió, diversitat funcional, edat, orientació sexual o qualsevol altre condició susceptible de ser excloent.