Fundació Babel Punt de Trobada és una entitat sense ànim de lucre,
amb una trajectòria de 21 anys treballant en dos camps: Cooperació internacional (Senegal),
i Acció social (Barcelona).
A Senegal col·laborem i donem suport al projecte socioeducatiu de l’Escola de Sam Sam,
barri marginal de Dakar i a la casa d’Acollida La source de Bonheur a la regió de Casamance.
En el camp de l'acció social, a Barcelona, a través dels nostres projectes, acompanyem a persones i famílies que es troben en situació de vulnerabilitat, amb especial atenció a aquelles que han viscut un procés migratori. Mitjançant els nostres projectes contribuïm amb el seu benestar emocional, així com amb l’accés als seus drets.
Descripció de l’oferta laboral:
Les principals tasques són:
* Realització de la posada en marxa dels diferents projectes de l'entitat juntament amb la persona responsable de la formulació.
* Seguiment econòmic i tècnic dels projectes desenvolupats.
* Control i avaluació dels diferents projectes durant el desenvolupament, l'avaluació i la justificació.
* Control d'indicadors de projectes, verificació documental i establiment d'estratègies per als projectes.
* Elaboració d'informes, memòries i la resta de documentació relacionada amb els projectes.
* Avaluació continuada del desenvolupament dels projectes.
* Pre-tancament de projectes per avaluar-ne el desenvolupament.
* Justificació de projectes davant de finançadors i gestió i petició de subvencions.
* Suport en tasques relacionades amb els projectes.
* Gestió d'equip.
* Comunicació dels projectes.
* Supervisió, preparació i seguiment dels processos d'creditació de norma efr, ISO 9001 i similars.
* Jornada laboral de 30h setmanals de dilluns a divendres.
* Lloc de treball: Barri del Raval, Barcelona.
* Contracte indefinit en categoria 2 del Conveni d'Oficines i despatxos de Catalunya.
* Imprescindible experiència professional en la tramitació de subvencions i requeriments en les administracions catalanes i altres entitats privades.
* Experiència professional en l’àmbit de la gestió d’ONGs.
* Domini de català i castellà. Nivell B2 d'anglès.
* Bona competència en la comunicació escrita i verbal.
* Coneixement avançat d'Office, especialment Excel (macros).
* Coneixement de la norma ISO 9001 i similars.
* Capacitat d'anàlisi i de treball en equip.
* Persona amb iniciativa i creativitat.
* Coneixement de gestió de XXSS, campanyes de màrqueting i butlletins electrònics.
#J-18808-Ljbffr