Una empresa ubicada a Palafrugell busca incorporar un/a
Administratiu/va de Back Office
per donar suport a les tasques internes de gestió i atenció al client. Aquesta posició és clau per garantir el bon funcionament del dia a dia de l'empresa.Quines seran les seves funcions?
Gestió de comandes, albarans i factures.Atenció telefònica i per correu electrònic a clients i proveïdors.Suport administratiu a l'equip comercial.Introducció i actualització de dades al sistema.Coordinació logística bàsica i seguiment d'enviaments.Què es valora del perfil?
Coneixement i fluïdesa en anglès o francès (es valorarà molt positivament).Domini de les eines ofimàtiques (Excel, Word, correu electrònic, etc.).Capacitat d'organització, atenció al detall i resolució d'incidències.Bon tracte i habilitats comunicatives.Horari laboral:
Setmanes alternes:
Una setmana de matinsUna setmana de tardesDe dilluns a dissabteDe juny a setembre:
es treballa un diumenge al mes, amb remuneració extra.Condicions laborals:
Sou brut anual:
18.500 €Incorporació a un projecte estable amb bon ambient de treball.Formació inicial i suport continu.En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel Talent Sense Etiquetes.
#J-18808-Ljbffr