La missió principal del lloc de treball és mantenir, implementar, documentar i assegurar els sistemes informàtics de l’empresa.
Les principals FUNCIONS de la posició són les següents:
Administració dels sistemes
- Administració i manteniment dels sistemes de CPD:
- Servidors Windows/Linux
- Sistemes de gestió (SCCM)
- Sistemes de monitorització (Nagios, Grid...)
- Suport per equips de comunicacions LAN/WAN
- Gestió de permisos d’accés
- Polítiques d’usuaris i equips per garantir el correcte funcionament
- Resolució de incidències/sol·licituds de nivell 2 o 3
- Adequació d’infraestructura informàtica en llocs de treball
- Elaboració de documentació diversa: expedients de contractació, informes, presentacions, procediments tècnics, documents a tercers
- Control i seguiment de projectes i dels serveis contractats amb el CTTI i de Helpdesk
I on es valorarà positivament experiència en:
- Gestors d’accés i continguts
- Coneixements d’entorns de bases de dades Oracle i SQL
- Centraleta Avaya y gravadors
- Sistemes de copies de seguretat
- Certificats personals, d’aplicació i servidor
- Manteniments i administració dels sistemes de telecomunicacions LAN/WAN
- Cablejat estructurat i elements hardware de xarxa
- Manteniment entorn de la seguretat perimetral
- Gestió i administració Telefonia mòbil
Es requereix:
·Cicle formatiu de grau mig o superior en informàtica o similar
·Mínim 3 anys d’experiència en lloc similar
·Disposar de certificats de Microsoft
·Coneixements en:
×Administració de servidors: diferents sistemes operatius Windows/Linux i diferents entorns (BBDD, fitxers, AD...)
×Coneixements en entorns de monitorització (Nagios)
Es valorarà positivament:
·Coneixement de tallafocs i filtratge de continguts
·Disposar de CCNA o CCNP
·Coneixements de sistemes telefònics Avaya i sistemes gravació Verint
·Coneixement de tecnologies de radiocomunicacions: TETRA, DMR
·Xarxes TCP/IP, LAN, WAN, WIFI
·Protocols TCP/IP
·Tecnologies LAN/WAN i Wi-Fi
·Arquitectura de xarxes IP
·Protocols TCP/IP