Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Orientador / a laboral (santa coloma de gramanet) | (u-170)

Santa Coloma (33888)
Associació Som Llar
Publicada el 21 septiembre
Descripción

Overview Som Llarés una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere. Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de orientador / a laboral pel territori prat de Llobregat.
Formació Formació reglada en ciències socials : Educació social, treball social, pedagogia, psicopedagogia, psicologia i altres
Funcions i tasques Disseny, planificació i execució d’itineraris d’acompanyament a la inserció de persones en situació d’exclusió social i residencial.
Lideratge en la planificació i implementació de les accions adreçades a la millora de l’ocupabilitat de les participants, sent proactiva en l’anàlisi de necessitats i la formulació de propostes per a donar-hi resposta.
Planificar les accions segons les condicions establerts en el programa d’hores, actuacions i nombre de persones ateses en coordinació amb la xarxa de recursos del territori.
Realitzar processos de selecció de persones susceptibles de ser beneficiàries de participar en els processos d’acompanyament a la inserció.
Realitzar les entrevistes d’acollida per validar el perfil dels participants
Disseny, planificació i execució d’accions grupals adreçades a la capacitació en competències.
Implementar accions grupals que donin a les necessitats d’orientació i inserció com son tallers competencials i suport a l’espai de recerca de feina
Elaborar les justificacions tècniques requerides per l’administració referents al projecte MAIS i donar resposta als requeriments que presenti
Elaborar els informes de seguiment i tota la documentació requerida pel programa MAIS
Contribuir desenvolupament i execució de l’estratègia global de l’àrea d’ocupació per a millorar l’atenció de les persones que realitzen itineraris d’inserció sociolaboral a Prohabitatge
Executar accions de suport a la inserció per donar resposta a necessitats detectades en el col·lectiu de persones ateses.
Donar resposta als requeriments del finançador elaborant i aportant la documentació
Resultats esperats Executar els projectes d’acció directa, d’acord amb els dissenys definits, els criteris de qualitat interns i les instruccions i normatives del client finançador.
Organitzar i executar la seva activitat d’acord amb els objectius planificats per la coordinació de l’àrea d’inserció, col·laborant amb l’equip per tal d’assolir els resultats previstos. Acompanyar a les persones en el procés d’inserció del que és tutora, proporcionant eines i recursos adients i mediant entre la persona i les seves necessitats socials.
Coordinació amb el / la tècnic / a d’ intermediació les oportunitats de pràctiques i d’inserció.
Ser el referent dels casos assignats.
Detectar necessitats bàsiques, dificultats i mancances per la cobertura de les mateixes. Derivació a serveis de suport, ja sigui interns com externs, de manera coordinada amb el / la referent social. Dinamitzar l’arribada de l’ajut.
Treballar la metodologia d’anàlisi d’ocupabilitat, perfil professional i disseny de projecte professional.
Elaborar la documentació de seguiment dels casos : informació oficial, diari de seguiment, informe mensual. Graella de dades i d’indicadors actualitzades de manera mensual.
Assegurar i preservar la documentació actualitzada dels casos en els expedients tecnològics i físics (seguint la protecció de dades).
Participar a les reunions de seguiment de programa i casos. Participar en l’elaboració de memòries anuals.
Realitzar sessions grupals d’orientació i tutories individuals a les persones participants al programa o programes
Competències Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
Organització i planificació de la feina
Capacitat d’adaptació i flexibilitat
Capacitat de resiliència
Gestió de la frustració
Gestió de conflictes
Habilitat comunicativa i escolta activa
Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
Puntualitat en les obligacions laborals
Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
Autonomia per al seu lloc laboral
Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès
Contracte temporal, vinculat a la CONVO Essencials 25-26
Jornada 29 hores setmanals
Inici : 15 / 09 / 2025
Data final : 31 / 12 / 25 (Previsió continuïtat desembre 26)

#J-18808-Ljbffr

📌 ORIENTADOR / A LABORAL (SANTA COLOMA DE GRAMANET)
🏢 Associació Som Llar
📍 Santa Coloma de Gramanet

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Santa Coloma (33888)
Empleo Santa Coloma (33888)
Empleo Provincia de Asturias
Empleo Principado de Asturias
Inicio > Empleo > ORIENTADOR / A LABORAL (SANTA COLOMA DE GRAMANET) | (U-170)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar