La Fundació i2CAT està cercant un / a
* Gestor / a de Projectes
* centrat en projectes públics de les convocatòries Next _Generation i Europeus (Horizon Europe).
* Gestió administrativa i financera de Projectes Next Generation i Horizon Europe.
* Revisió i presentació de documentació en auditories internes i externes
* Seguiment de la execució interna dels projectes : elaboració de minutes, seguiment dels lliurables, fites, etc.
* Seguiment del grau d'execució dels socis del projectes.
* Seguiment pressupostari i de KPIs d'una cartera de projectes amb els PI designats.
* Qui som?
La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col-laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col-laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel-ligent líder i global en una Europa intel-ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.
i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nívell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.
1. Què gaudiràs?
2. Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només demanem dos dies presencials a l'oficina per coordinar-nos amb la resta de l'equip
3. Contracte a temps complet
4. Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
5. Reducció de jornada tots els divendres + els mesos de juliol i agost
6. Salari fix + variable
7. Altres beneficis socials : tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica
8. 27 dies laborables de vacances a l’any
9. Tenim fruita a l'oficina cada dia per promoure un estil de vida saludable
10. Si t’interessa, pots participar en esdeveniments del sector
11. T’entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows
12. Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip
13. Et donarem el suport per a desenvolupar la teva propia carrera formativa
14. Treballarem continuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional
15. On ho faràs?
A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l’oficina, el que s’ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis dos dies a la setmana a l’oficina per mantenir-te connectat amb l’equip.
Si decideixes venir a l’oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d’un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.
Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d’espais de treball diversos perquè no hagis d’estar tot el dia en la mateixa taula.
i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col-lectiu de dones a inscriure’s.
i2CAT és una organització compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb discapacitats dins la nostra plantilla.
Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!
En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!
16. Requisits mínims
17. Nívell acadèmic : Grau universitari.
18. Mínim 5 anys d'experiència en funcions de gestió administrativa financera de projectes competitius, preferiblement en el sector ICT. Experiència en projectes co-finançats amb fons FEDER, Ris3, H2020, MINECO...
19. Coneixements demostrables de la normativa europea, HE, FEDER i NXTG.
20. Coneixements demostrables en gestió de projectes.
21. Nívell avançat d'Anglès
22. Nívell nadiu de Català i Castellà
23. Domini del paquet Office.
24. Proactivitat
25. Requisits desitjables
26. Formació complementaria en Gestió de Projectes (Màster o postgrau)
27. Enginyeria en telecomunicacions, informàtica.
28. Experiència en plataformes : Fundanet / SAP.
29. Experiència en comunicació i disseminació de projectes.
#J-18808-Ljbffr