Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Project manager - zona catalunya sud (mora)

Mora
*Nombre Oculto*
Publicada el 3 diciembre
Descripción

Overview La Fundació i2CAT està cercant un / a Project Manager amb un mínim de 3 anys d’experiència en l’àmbit de gestió de projectes per incorporar-se a l’equip de Public Sector Innovation (PSI) dintre el Programa de Fons de Transició Nuclear. El programa Fons de Transició Nuclear, es nodreix d’un impost mediambiental propi de Catalunya creat el 2020 i té com a finalitat acompanyar les zones afectades per la desnuclearització en la transició energètica justa i el desenvolupament socioeconòmic. Principals funcions Gestió documental: Organització, redacció, supervisió, arxiu de la documentació tècnica segons normatives i estàndards de qualitat i manteniment de la documentació tècnica en plataformes digitals i bases de dades. Contractació i licitacions: Tramitació de contractes del sector públic, licitacions i gestió de lots per obres i serveis, assegurant-ne la correcta execució i justificació. Control de licitacions i contractes: Seguiment de procediments de contractació pública, preparació de plecs administratius i tècnics, gestió de lots i supervisió del compliment de terminis i requisits. Suport a empreses i entitats en la identificació, gestió i tramitació de subvencions, assegurant el compliment dels requisits normatius i optimitzant la justificació dels fons rebuts. Justificació de subvencions i fons públics: Elaboració d’informes i seguiment de la traçabilitat documental per a la correcta justificació d’ajuts i projectes finançats. Realitzar un seguiment i supervisió de l’execució de projectes i les diferents parts implicades per tal de garantir un compliment de les fites previstes. Responsabilitats de la persona seleccionada Control i seguiment de projectes: Coordinació de la documentació associada a projectes en transició nuclear i digitalització. Digitalització i automatització de processos: Implementació d’eines digitals per optimitzar la gestió documental. Redacció de documents oficials: Elaboració d’informes, memòries, convenis i documents de projecció institucional. Redacció i supervisió de documents: Creació de manuals, protocols i informes tècnics. Garantia de compliment normatiu: Aplicació d’estàndards de qualitat i certificacions per a la documentació tècnica. Elaboració de documents d'assessorament estratègic en TDAs (juntament amb les àrees de recerca) i dels informes de les proves pilots per a la seva difusió. Col·laboració amb altres Àrees i2CAT: Per tal de garantir el correcte desenvolupament de les funcions de PSI, és necessari la interacció quotidiana amb altres àrees d'i2CAT, com ara els departaments de Desenvolupament de Negoci, Recerca, Administració, EU Policy, Tech

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Mora
Empleo Provincia de Toledo
Empleo Castilla-La Mancha
Inicio > Empleo > Project Manager - Zona Catalunya Sud (Mora)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar