 
        
        Dins de la Direcció de Persones, a l’equip d’Administració de Personal i en dependència de la Coordinadora d’Administració de Planilles, la persona seleccionada tindrà com a missió, el seguiment i suport de les planilles de les diferents àrees, serveis i direccions, així com administració i seguiment dels permisos de professionals de les Entitats (Hospital, Residència i ANS). 
**Oferim**: 
- Horari de 8h a 15:36h de dilluns a divendres. 
- Jornada del 100%. 
- Contracte indefinit. 
**Funcions** 
- Revisió de l’acompliment de la normativa vigent a conveni d’aplicació a cadascuna de les entitats en els calendaris. 
- Creació de les “cadires” de professionals dintre de la plataforma de gestió (Integhro / BOLD) de planilles de l’entitat per les diferents àrees, serveis i direccions. 
- Seguiment administratiu de les planilles i calendaris. 
- Seguiment administratiu de la sol-licitud de permisos de les persones treballadores de l’área, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles i comprovació dels justificants. 
- Seguiment administratiu dels models de contractes de la plantilla de l’área, servei o direcció sota el seu seguiment de planilles. 
- Seguiment administratiu de les incidències. 
- Totes aquelles funcions administratives necessàries en la funció i sol-licitades pels comandaments de la Direcció de Persones. 
**Requerim** 
- Titulació en formació professional d’Administració. 
- Informàtica a nívell usuari. Ideal coneixements de BOLD / Integrho. 
- Català parlat i escrit nívell C. 
- Valorable experiència en administració sector sanitat. 
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato fijo 
Sueldo: 21.000,00€-22.000,00€ al año 
Horario: 
- Turno de mañana 
Tipos de compensaciones complementarias: 
- 14 pagas 
Preguntas para la solicitud: 
- Tens experiència treballant amb programes informàtics al món sanitàri? Quins programes utilitzes? 
Ubicación del trabajo: Empleo presencial