Descripció de l'oferta
Descripció del Lloc de Treball:
1. Preparar la documentació administrativa per a una empresa externa perquè gestioni la comptabilitat.
2. Assessorar al gerent de l'empresa en la logística de compres i vendes.
Detalls del Contracte:
3. Tipus de relació professional: Contracte.
4. Tipologia de contracte: Indefinit.
5. Número d'hores setmanals: 30 hores.
6. Horari: 9:30h a 15:30h.
7. Retribució bruta anual: 22.000 € per 30 hores.
Requisits
8. Categoria professional: Oficial.
9. Formació reglada requerida: nivell bàsic d'ESO.
10. Temps d'experiència: més de 3 anys.
11. Coneixements informàtics: Excel i Word, gestió de correu electrònic.
12. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat.
13. Idiomes: Anglès - Nivell Avançat.