Busquem persona responsable y dinàmica amb experiència en funcions administratives i coneixements bàsics de comptabilitat.Les responsabilitats diàries inclouran l´elaboració d´albarans i factures per a la distribució diària als nostre clients. Proporcionarà suport al departament de compres i comptabilitat. També realitzarà tasques administratives generals, com arxiu de documentació i atenció telefònica.Experiència 2 anys. Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.FP Grau superior en administració i financesCompetències / coneixements :
- Gestió i elaboració de factures i albarans.
- Coneixements bàsics de comptabilitat.
- Domini d´eines d´ofimàtica (Excel, Word).
- Familiaritat en programes de gestió comptable.
- Tasques administratives generals.Salari mensual brut des de '1300' fins a '1400'Altres beneficis :
- Estabilitat laboral en empresa consolidada.
- Bon ambient de feina.
- Horari de dimarts a dissabte de 6 a 14h.
#J-18808-Ljbffr