Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Business development executive (sallent)

Sallent
FC Barcelona
Business developer
Publicada el Publicado hace 8 hr horas
Descripción

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d'entendre l'esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.

Desplácese hacia abajo para obtener una visión general completa de lo que requerirá este trabajo. ¿Es usted el candidato adecuado para esta ocasión?

Quina és la nostra essència?

- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d'oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.

Què busquem?

L'equip de Patrocinis necessita incorporar una persona a la posició Business Developer Executive, reforçar l'equip i donar suport a l'estructura actual de BD Managers, que actualment gestionen projectes i processos comercials.

Funcions principals:

- Donar suport als Business Development Manager al llarg de tot el cicle de venda d'un acord de patrocini:
- Identificació de prospects, prospecció de mercat, primer contacte amb marques potencials i seguiment
- d'oportunitats.
- Ajudar en la preparació de propostes comercials i presentacions, adaptades als objectius i necessitats de
- cada marca.
- Participar en l'anàlisi de mercat, la detecció de sectors amb potencial i la generació de leads qualificats.
- Donar suport en la coordinació interna amb altres departaments per al desenvolupament de propostes
- integrades i fer seguiment dels processos interns per a la consecució dels acords.
- Mantenir i actualitzar la informació comercial al CRM del Club i preparar informes de seguiment d'activitat.

Experiència prèvia:

- Experiència entre 2-3 anys en rols similars, comercials o patrocinis. xugodme
- Molt valorable experiència prèvia en el sector esportiu.
- Idiomes: català, castellà i anglès C1-C2.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Business developer
Indefinido
Talent
Business developer
Oferta cercana
Business development representative (with dutch) - adp
Indefinido
Talent
Business developer
Oferta cercana
Business development manager - wms (software)
Indefinido
Hays
Business developer
Ofertas cercanas
Empleo Comercio en Sallent
Empleo Sallent
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Comercio > Empleo Business developer > Empleo Business developer en Sallent > Business Development Executive (Sallent)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2026 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar