Cap econòmic i gestor de projectes
Centre Hospitalari de referencia, situat en Barcelona ciutat, precisa incorporar: CAP ECONÒMIC I GESTOR DE PROJECTES
Es precisa d'un perfil versàtil, amb trajectòria i capacitat per liderar la gestió i coordinació d'un projecte rellevant i amb certa complexitat, d'una Àrea Terapèutica en concret.
Sota la dependència del Gerent de l'Unitat, destaquem les següents funcions:
1. Liderar la gestió i coordinació del projecte d'un Àrea Mèdica.
2. Definir, en col·laboració amb la Direcció de l'Institut/Àrea/Centre, les línies
- estratègiques a desenvolupar, en consonància amb les línies del Pla Estratègic definit per a l'Hospital.
3. Elaborar la proposta de pressupost anual, així com el control pressupostari i de gestió, assegurant la correcta imputació d'ingressos i costos, i la valoració de les provisions.
4. Elaborar la informació periòdica de seguiment de l'activitat assistencial i de les principals magnituds econòmiques de l'Institut/Àrea/Centre. Analitzar i controlar les possibles desviacions en funció dels objectius establerts.
5. Coordinació de l'equip a càrrec (Tècnics Administratius i de Gestió).
6. Garantir que la despesa i la inversió de l'Institut/Àrea/centre s'executen d'acord amb la Llei de Contractes del Sector Públic i gestionar els processos d'adquisició de materials, serveis i equipament.
7. Negociació amb proveïdors
8. Analitzar els circuits i processos administratius, així com plantejar propostes de millora. Definir protocols de treball normalitzats i fer seguiment de la implantació.
9. Assessorar a la Direcció de l'Institut/Àrea/Centre en les propostes d'estratègia d'oferta de serveis a d'altres institucions o empreses, elaborant informes econòmics que recolzin les negociacions. Elaborar propostes de possibles convenis de col·laboració.
10. Avaluació econòmica i seguiment de projectes
*Contractació indefinida.
*Jornada completa: 8:30-17:30h.
Requisits:
11. Grau o titulació equivalent en Ciències Econòmiques, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o titulacions de contingut similar.
12. Experiència sòlida prèvia en gestió (preferiblement economista), amb experiència en el lideratge de projectes i entorns complexes i multidisciplinars. Idealment bagatge en el Sector Farmacèutic o de Laboratoris.
13. Experiència en la gestió d'equips.
14. Visió econòmica-analítica i estratègica.
15. Expertesa en les eines de Office365 i altres eines de gestió
16. Domini del català i el castellà tant a nivell oral com escrit. Valorable nivell mig d'anglès.
17. Valorable experiència amb SAP.
18. Valorable formació complementària en Gestió i Administració Pública.