Localització Castellbisbal
Ocupació 4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiques OFICIAL ADMINISTRATIU LOGÍSTIC: Realitzar tasques com la facturació electrònica, actualització de la web, preparació de comandes, recepció de mercaderies, organització magatzem. Ús de la transpaleta.
Capacitats requerides Cal tenir domini informàtic de ERP, CRM i paquet office.Persona autònoma, compromesa, motivada per la feina i responsable.S'ofereix un contracte indefinit, amb horari de 8h a 14h (jornada reduída, i en un futur amb possibiltiat d'ampliar).Sou segons de euros bruts anuals
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents.
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Branca C.Formatiu Grau Superior
Transport i Manteniment de Vehicles
Llengua Català - Nivell Independent B2
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Informació d'interès
Data d’incorporació 05/05/2025
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d’identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.
Personal administratiu logístic
Número d'oferta 375742
Publicat - Modificat 24/04/2025 - 24/04/2025
Localització Castellbisbal
Ocupació 4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiques OFICIAL ADMINISTRATIU LOGÍSTIC: Realitzar tasques com la facturació electrònica, actualització de la web, preparació de comandes, recepció de mercaderies, organització magatzem. Ús de la transpaleta.
Capacitats requerides Cal tenir domini informàtic de ERP, CRM i paquet office.Persona autònoma, compromesa, motivada per la feina i responsable.S'ofereix un contracte indefinit, amb horari de 8h a 14h (jornada reduída, i en un futur amb possibiltiat d'ampliar).Sou segons de euros bruts anuals
Tasques desenvolupar Organitzar i controlar la recepció i l'expedició de mercaderies i portar els registres pertinents. Rebre, emmagatzemar i lliurar eines, peces de recanvi, recanvis i equips diversos, i portar els registres pertinents.
Requisits
Recomanables
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Branca C.Formatiu Grau Superior
Transport i Manteniment de Vehicles
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Informació d'interès
Data d’incorporació 05/05/2025
Horari De dilluns a divendres de mati, de a
Contracte
Tipus Indefinit: ordinari
Durada Indefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Document d'identitat Pots utilitzar qualsevol qualsevol dels documents d’identitat següents: DNI, NIE o Passaport. Contrasenya Introdueix la teva contrasenya.
#J-18808-Ljbffr