Sobre nosaltres : Servitransfer som una empresa de gestió de residus, amb més de 20 anys d’experiència en el sector, que donem servei a les administracions públiques i a clients privats.
Treballem amb una clara orientació al client, al medi ambient i a la sostenibilitat. La nostra estructura permet un tracte de proximitat, flexibilitat i eficiència en el servei, oferint solucions ad hoc per a cada client en base a les seves necessitats.
Amb visió de futur, volem incorporar al nostre equip un Director General Adjunt amb l’objectiu que a mig termini agafi la Direcció General de la companyia.
Descripció del lloc : Busquem una persona amb experiència prèvia en el sector que se sumi al nostre equip per a liderar i gestionar l’operació de l'empresa, tant client públic com client privat. Aquesta persona treballarà estretament amb la direcció general per a implementar estratègies que assegurin un creixement sostenible i l'eficiència operativa.
* Gestionar un equip d’operacions multidisciplinari de més de 100 persones, distribuïts en tres àrees, dins l’àmbit de Catalunya.
* Gestionar els contractes vigents amb els diferents municipis (AAPP) als que es donen serveis de recollida de residus i neteja viària.
* Supervisar totes les operacions i assegurar el compliment dels serveis contractats.
* Supervisar les PiG dels diferents contractes, identificar i analitzar les desviacions respecte al Pla de Negoci presentat amb l’oferta i aplicar mesures correctives.
* Gestionar la direcció de Seguretat i Salut - Prevenció de Riscos Laborals.
* Coordinar i supervisar els diferents departaments de la companyia.
* Interlocució amb els principals clients del sector públic i privat.
* Negociar amb proveïdors i representants legals dels treballadors.
* Promoure la formació i el desenvolupament de l'equip.
* Col·laborar amb la Direcció General en la definició i implementació de l'estratègia empresarial.
Requisits mínims :
* Experiència mínima de cinc anys en el sector, en una posició amb funcions similars.
* Coneixement tècnic del sector, familiaritzat amb la gestió de residus i normativa vigent.
* Capacitat de lideratge i gestió d’equips multidisciplinaris.
* Competències en gestió financera, pressupostos, control de costos i anàlisi financera.
* Orientació a resultats i capacitat per treballar en entorns dinàmics.
* Habilitats de comunicació efectiva amb equips, clients i proveïdors.
* Capacitat per a la resolució de problemes i identificació de solucions continuades.
* Habilitats excepcionals de negociació.
* Interès en un entorn de treball dinàmic i possibilitats de creixement professional a curt termini.
* Salari competitiu i beneficis addicionals.
Si estàs interessat/da en formar part del nostre equip, envia el teu currículum i carta de presentació a, indicant en l’assumpte : VACANT DG ADJUNT I EL TEU NOM.
#J-18808-Ljbffr