 
        
        DIGITAL DESIGNER & COMMUNITY MANAGER
La persona seleccionada, s’incorporarà a l’equip de màrqueting & comercial reportant directament a la persona responsable comercial. La seva responsabilitat es centrarà en desenvolupar un paper fonamental en el disseny de contingut visual atractiu, així com en la creació i gestió de la presència online de l’organització.
Funcions
 * Disseny i creació de tota mena de comunicacions visuals i/o escrites
 * Elaborar materials visuals creatius, com ara gràfics, imatges i vídeos, per promocionar esdeveniments, programes i serveis del club.
 * Col·laborar estretament amb l'equip de màrqueting en la creació de campanyes visuals coherents amb la identitat i objectius de la marca.
 * Disseny, maquetació, creació i coordinació dels continguts de l'Informe Anual (Memòria del Club)
 * Gestionar la comunicació amb els membres i clients a través de les xarxes socials.
 * Desenvolupar i executar estratègies efectives a les xarxes socials per augmentar la visibilitat i participació.
 * Crear i mantenir contingut rellevant i atractiu per a les plataformes socials.
 * Respondre de manera proactiva als comentaris i missatges, fomentant una comunitat participativa i positiva.
 * Monitoritzar el rendiment a les xarxes socials i proposar millores basades en l'anàlisi de dades.
 * Generar informes periòdics sobre l'impacte de les estratègies implementades.
Experiència
 * Trajectòria mínima de 2 anys com a Dissenyador/a Digital i Community Manager.
 * Haver desenvolupat funcions de disseny d’identitat i branding, material corporatiu online i offline, material per a XXSS, creació i edició de vídeos i imatges i disseny editorial.
S’ofereix
 * Incorporació en una entitat esportiva referent en el sector nàutic, amb una clara projecció internacional.
 * Es faciliten tots els recursos i eines necessàries per assegurar que cada persona pugui desenvolupar el seu treball de forma eficient i exitosa.
 * Participar en el desenvolupament de la divisió de màrqueting digital i posicionar-la com una àrea estratègica.
 * Interaccionar amb una àmplia tipologia de clients internacionals Premium.
 * Formació d’empresa especialitzada en el sector.
 * Jornada de 40 hores, valorable 30 hores setmanals.
Importante
Jornada complerta de Dimarts a Dissabte de 9 h – 18 h. Els mesos de Juliol i Agost s’establirà un torn rotatiu per establir els dies festius setmanals.
Formació exigida
 * CFGS o estudis universitaris en Màrqueting, Audiovisuals, Publicitat i Relacions públiques o Comunicació.
Habilitats
 * Domini de l’Anglès o Francès. Un d'ells, com a mínim, amb un nivell B2.
 * Utilització d’eines de disseny gràfic: Illustrator, Indesign, Photoshop, Adobe Creative Suite.
 * Coneixement profund de les principals plataformes de xarxes socials; Instagram, LinkedIn, Facebook, TikTok, entre d’altres.
 * Competències: Treball en equip, comunicació, orientació a resultats i iniciativa.
#J-18808-Ljbffr