Les funcions d’aquest treballador consisteixen en donar orientació al públic, atenció telefònica, vigilància dels punts d’accés i tasques de porteria, el control d’entrades i sortides del Centre, manté el règim establert per la Direcció per l’accés de usuaris i visitants a les diferents dependències del Centre.- Complimenta els parts d’entrada i sortida dels usuaris. - Ajut a aquells usuaris que ho necessitin en el trasllat de l’equipatge fins i des de les habitacions, igualment el control d’entrades i sortides del personal. - S’encarrega de gestionar el trasllats dels usuaris pels serveis d’ambulàncies, taxis, etc. - Gestió de serveis externs i interns, sol-licitud de reserves i gestió i anul-lació de diversos serveis complementaris que s’ofereixen en la residència. - Atenció telefònica. Servei de correu i missatgeria, recollida i lliurement de correspondència. - Custodia de claus.- Experiència 6 mesos. Per aquest lloc de treball, s’exigirà l’experiència professional necessària, per el bon desenvolupament del seu càrrec, i per tant de les seves funcions descrites.- TÍTOL FP DE GRAU MIG- títol fp de grau mig - administració- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Disponibilitat de vehicle- Permisos de conduir: b- Contracte laboral temporal (1 mesos)- Jornada completa- Salari mensual brut des de '1134' fins a '1200'