Cerquem la persona responsable de la gestió i coordinació de tots els equips de treball del Centre Especial de Treball en les àrees de negoci de jardineria, activitats agropecuàries i gestió de les àrees verdes, reportant a la Direcció Empresarial. Aportes experiència, formació i interès per aquesta responsabilitat?Et motiva treballar en una entitat sense ànim de lucre que treballa per a i amb persones amb risc d’exclusió, que vetlla per la cura del medi ambient i la sostenibilitat?Llavors la persona que necessitem per aquest lloc de treball ets tu.Funcions:- Establir l'estratègia de l’área verda, marcant els objectius, i el pressupost, supervisant la seva implementació i fent el seu seguiment, col-laborant amb la Direcció de l’ârea Empresarial.- Elaborar els pressupostos i projectes del clients en col-laboració amb altres tècnics de l’área.- Planificar, gestionar i supervisar la feina dels equips al seu càrrec, tant a nívell de recursos humans com tècnics.- Detectar les necessitats de millores tècniques, de maquinària, eines i equipaments dels serveis que gestiona i traspassar les propostes d’inversió- Tenir el contacte directe amb els/les clients, per avaluar de forma continuada el funcionament del servei o obra, tenint en compte les necessitats d’aquests i buscant noves línies de negoci.- Realitzar les accions comercials necessàries per la millora del negoci.- Estar al dia de les tendències del mercat de la jardineria elaborant propostes de formació i adequació dels equips tècnics i de personal.- Assessorar als clients en relació a les tendències del verd i a les solucions mes idònies.- Buscar aliances amb empreses del sector i de fora del sector per millorar la capacitat i el desenvolupament de l'área- Gestionar directament, quant sigui necessari, projectes de jardineria concrets- Liderar i potenciar els equips de treball al seu càrrec dirigint la seva activitat a la millora continua.- Vetllar pel compliment dels requeriment del sistema de qualitat (CQMA), i realitzar les propostes de millora, accions preventives i correctives.- Acomplir el Pla de Prevenció de Riscos Laborals, qualitat i medi ambient en aquells treballs que són de la seva competència.- Garantir, participar i conscienciar en matèria de Medi ambient i Seguretat i Salut de l’organització.Requisits:- Enginyers agrícola o agrònoma, Llicenciats/des o Graduats/des en Biologia i/o CC Mediambientals.- Experiència en tasques i camps similars.- Coneixements de finances i confecció de pressupostos- Formació en gestió del verd urbà i sostenibilitat- Informàtica a nívell d’usuari: Microsoft Office, CRM i ERP- Experiència en la gestió de persones, valorable experiència amb persones amb discapacitat o risc d’exclusió social.- Orientació a l’empresa client i usuàries, Orientació a resultats i Treball en equip.- Capacitat de planificació i organització, Qualitat del treball- Desenvolupament de persones i Compromís.Condicions:- Contracte indefinit.- Incorporació setembre 2025.- Avantatges laborals i bon ambient de feina.- Lloc de treball al Vallès Oriental (Cardedeu).Tipo de puesto: Jornada completaBeneficios:- Flexibilidad horaria- Ordenador de empresa- Pago de kilometrajeHorario:- De lunes a viernesRetribución complementaria:- 14 pagasUbicación del trabajo: Empleo presencialFecha de inicio prevista 08/09/2025