Funcions principals: •Planificar i fer el seguiment de les col·laboracions amb les entitats socials, realitzant visites periòdiques i gestionant els convenis amb noves col·laboradores.•Coordinar i gestionar el lliurament de donacions, adaptant-les a les necessitats específiques de cada entitat.•Organitzar i supervisar les rutes de repartiment, garantint una distribució eficient i puntual dels productes.•Gestionar les comandes de material d’oficina, roba laboral i altres subministraments necessaris per al funcionament diari.•Planificar les produccions setmanals i ajustar-les segons incidències, canvis o períodes festius.•Realitzar comandes a proveïdors i controlar l’estoc de plats acabats, assegurant la disponibilitat i qualitat del producte.•Generar i revisar albarans de proveïdors, etiquetes d’envasat i altres registres administratius vinculats a la producció.•Elaboració d’albarans, fulls de temperatura i registres d’envasat.•Recompte i control d’estoc en sistema ERP.•Modificació de previsions segons incidències en producció o distribució.Què t’oferim?•Contractació directa amb l’empresa final.•Projecte fiable (contracte indefinit).•Jornada laboral de dilluns a divendres, de 9.00 a 17.00 h (amb una pausa de 20 minuts per dinar).•Modalitat presencial. •Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.•Ubicació: Vilassar de Dalt. espanyol (parlat Superior, escrit Superior), català (parlat Superior, escrit Superior), anglès (parlat Superior, escrit Superior)