DIGITAL DESIGNER & COMMUNITY MANAGER La persona seleccionada, s’incorporarà a l’equip de màrqueting & comercial reportant directament a la persona responsable comercial. La seva responsabilitat es centrarà en desenvolupar un paper fonamental en el disseny de contingut visual atractiu, així com en la creació i gestió de la presència online de l’organització.
Funcions
Disseny i creació de tota mena de comunicacions visuals i/o escrites
Elaborar materials visuals creatius, com ara gràfics, imatges i vídeos, per promocionar esdeveniments, programes i serveis del club.
Col·laborar estretament amb l'equip de màrqueting en la creació de campanyes visuals coherents amb la identitat i objectius de la marca.
Disseny, maquetació, creació i coordinació dels continguts de l'Informe Anual (Memòria del Club)
Gestionar la comunicació amb els membres i clients a través de les xarxes socials.
Desenvolupar i executar estratègies efectives a les xarxes socials per augmentar la visibilitat i participació.
Crear i mantenir contingut rellevant i atractiu per a les plataformes socials.
Respondre de manera proactiva als comentaris i missatges, fomentant una comunitat participativa i positiva.
Monitoritzar el rendiment a les xarxes socials i proposar millores basades en l'anàlisi de dades.
Generar informes periòdics sobre l'impacte de les estratègies implementades.
Experiència
Trajectòria mínima de 2 anys com a Dissenyador/a Digital i Community Manager.
Haver desenvolupat funcions de disseny d’identitat i branding, material corporatiu online i offline, material per a XXSS, creació i edició de vídeos i imatges i disseny editorial.
S’ofereix
Incorporació en una entitat esportiva referent en el sector nàutic, amb una clara projecció internacional.
Es faciliten tots els recursos i eines necessàries per assegurar que cada persona pugui desenvolupar el seu treball de forma eficient i exitosa.
Participar en el desenvolupament de la divisió de màrqueting digital i posicionar-la com una àrea estratègica.
Interaccionar amb una àmplia tipologia de clients internacionals Premium.
Formació d’empresa especialitzada en el sector.
Jornada de 40 hores, valorable 30 hores setmanals.
Relevante Jornada complerta de Dimarts a Dissabte de 9 h – 18 h. Els mesos de Juliol i Agost s’establirà un torn rotatiu per establir els dies festius setmanals.
Formació exigida
CFGS o estudis universitaris en Màrqueting, Audiovisuals, Publicitat i Relacions públiques o Comunicació.
Habilitats
Domini de l’Anglès o Francès. Un d'ells, com a mínim, amb un nivell B2.
Utilització d’eines de disseny gràfic: Illustrator, Indesign, Photoshop, Adobe Creative Suite.
Coneixement profund de les principals plataformes de xarxes socials; Instagram, LinkedIn, Facebook, TikTok, entre d’altres.
Competències: Treball en equip, comunicació, orientació a resultats i iniciativa.
#J-18808-Ljbffr